Ervaring net gekochte Hugo Boss!

Ik heb filmpjes over de kroon van het horloge gekeken en die hoort gewoon zo te zijn, wel raar dat die eerst helemaal dichtgedraaid zat.

Tja, dit was te verwachten, snel terugsturen en geld terugvragen.

Als je de Hugo Boss zo mooi vond,is dit misschien iets voor je: http://www.monsterwatches.nl/product/srp493/

De Seiko Stargate met blauwe wijzerplaat en zwarte bezel. Lijkt er wat op, maar dan veel betere kwaliteit en een automaat. Laat er dan wel saffier glas in zetten dan kan deze jaren mee.

Succes!

1 like

haha nee een soort uit de kuiten gewassen versie van mijn nomos club

creme met rode accenten

1 like

Dus je wilt eigenlijk een horloge met draagsporen op de band terugsturen en je geld terug?

Die lume zal waarschijnlijk gewoon werken als je het even onder een felle lamp houdt of er mee in de zon gaat zitten.

2 likes

Merk op dat krasjes op de band, bij de sluiting, vrijwel onontkoombaar zijn. Ook bij horlogemerken. Moet je maar ermee op desk drive sporen zoeken in het forum.

Dat gezegd hebbende: we hebben het nog gezegd. :grinning: :grinning:

Een ervaring rijker zullen we maar zeggen. Retourneren en in het vervolg zo ver mogelijk weg blijven van de zogenaamde fashion brands.
Zo te horen is jouw horloge een goede kandidaat voor onderstaand topic.

1 like

2 likes

hahahaha!

mooi :joy:

1 like

Ik ben echt op dreef hier, poeh.

4 likes

Toch lijkt het me stug dat dit een standaard ervaring is met Hugo Boss horloges. Ze zouden dan niets meer verkopen, of één van die verschrikkelijke dames van Radar of Kassa zou er aandacht aan besteed hebben.

Of weet TS niet goed hoe een schroefkroon werkt? Je moet de kroon aangedrukt houden bij het vastdraaien, anders pakt de draad niet. En dat de lume het na 2 dagen niet meer doet kan ik me niets bij voorstellen, gewoon een poosje onder de lamp of in de zon houden dan werkt het wel weer.

4 likes

Bij mij is de lume ook sterk variërend per dag.
Heeft er ook mee te maken hoeveel deze kan opladen over de hele dag (zonlicht werkt stukken beter dan heel de dag in een donker kantoor zitten).
Spijt van een aankoop kun je ook hebben als je een ‘goed’ horloge koopt, voordeel is wel dat je deze meestal makkelijker met relatief minder verlies kan doorverkopen.
In je eerste draadje is veel leuks aangedragen wat je kunt overwegen.

Ik weet niet of de gemiddelde Hugo Boss klant snel een dergelijk programma zal aanschrijven of dit programma überhaupt kent.

De schroefkroon heb je in iig al opgelost:yum:

1 like

Top, je moet inderdaad gewoon even weten hoe het werkt. :thumbsup:
Je kunt hem ook los laten hangen, maar dan is het horloge niet waterdicht.

1 like

:wink:

1 like

Er zit inderdaad een geschroefde kroon op het de Hugo Boss Deep Ocean. Wie had dat gedacht van een modemerk…

Je moet even weten hoe het werkt, maar als je dat nog nooit hebt gehad kan je er wel eens wat moeite mee hebben. kwestie van wennen.

Nu dit uit de weg is: krassen op de band, zeker op de sluiting, het deel dat de tafel, het bureau etc. raakt, raakt beschadigd. Wil je dat voorkomen, moet je een plastieken band kopen, met dito gesp. Anders ga je dat toch wel krijgen tenzij je hem alleen in een doosje of opbergbox draagt.

De lumen moet je overdag “opladen”. Het is niet 1 keer opladen en dan levenslang licht hebben…

Nu lekker verder genieten van je HB. :+1:

2 likes

er is hier iemand op HF die plakbandjes over de sluitingen van zijn horlogebandjes plakt

5 likes

Het is een oplossing…

Ik kijk naar aanleiding van dit topic naar mijn eigen ORIS sluiting… :sob:

wijzerplaat veranderen?

Met schroef, bedoel je de kroon?