Ervaringen met Verkoopdathorloge.nl?

@robbie1 Wat een bullshit

1 like

Heh? Iemand erop wijzen dat hij meer vertrouwen wint voor zijn business door de correcte spelling te gebruiken is wat anders dan kortzichtig en racistisch zijn, faalhaas.

3 likes

Nou nee, lijkt me nogmaals een kwestie van logisch beredeneren…

Dat valt wel mee denk ik. Ik snap ook niet wat dit met nationalisme te maken heeft.

1 like

Maar u suggereert wel dat het onbetrouwbaar overkomt als iemand niet correct de Nederlandse taal beheerst? Dus wie is hier nu de faalhaas?? Jij bent dan toch kortzichtig als jij iemand daar op afrekent juist???

1 like

@robbie1 hou maar weer op he. bvd

2 likes

:face_with_raised_eyebrow: ehhh…

ik weet kats even niet wat ik hierop moet zeggen :joy: Ik denk niet dat we hier netjes uit gaan komen. Ik associeer correct en helder taalgebruik niet met kortzichtigheid en nationalisme.

Groetjes hè :v:

Whaha! Ik dacht dat ik uitblonk in buitenissige associatieve eigenaardigheden maar dit gaat zelfs mijn vergezochte abracadabra te boven… De correlatie tussen correcte spelling en nationalisme. Ik zal er eens induiken :wink:

image

4 likes

Klopt, want er valt namelijk geen ‘‘correct’’ antwoord op te geven, behalve dan dat je nu weet dat je bij mij, en hopelijk de rest door de mand gevallen bent.

Hahaha :joy: Ik schoot hardop in de lach. Bedankt broeder, ik zoek mie wah een nieuw mandje op.

1 like

We kunnen er wel een vriendschappelijk puntje aan zuigen, maar wat mij betreft is het duidelijk hoor.

Ik zou er liever een wetenschappelijk puntje aan zuigen, mijn beste. Hoe kom jij van correcte spelling naar nationalistisch?

1 like

Hup…je mand in! :joy:
hondenmand-samuel-groen-hond-hondje

1 like

Als we zo beginnen zou er een grote waslijst aan punten ontstaan waarom politiek correct tegen natuurlijk en tevens juist incorrect is… Waarom zou een goudvis op zijn knieën gaan voor een zalm bijvoorbeeld? Één lijn trekken is prima, dat is namelijk geen facisme, maar met 2 maatstaven meten is het toppunt van racisme. Wat er gebeurt is enkel het begrip racisme verleggen en uit zijn verband trekken.

10 likes

Een goudvis heeft geen knieen.
:v:

13 likes

Ik was al begonnen aan een uiteenzetting over dat je de correlatie tussen het niet goed beheersen van de Nederlandse taal (waarbij allochtonen natuurlijk oververtegenwoordigd zijn) en het niet nationalistisch zijn (vul die zelf maar in) niet kan omdraaien, maar zo te lezen is dat parels voor de zwijnen. Wat een gewauwel. :joy:

5 likes

Het is typisch Hollands om nu voor iemand te kiezen omdat je weet dat je je populariteit anders verliest, maakt niets uit… Maar ik hoop dat jullie diep van binnen wel weten dat dit de ware aard van politiek-correct Nederland weerspiegelt. En ik stop deze discussie nu.

Het moet zijn: “paarlen voor de zwijnen”. Zucht.

4 likes

Zijn het dan wel of geen taalnazi’s… :interrobang:
Duidelijkheid graag!

O god ik lig hier weer over de grond te rollen! :joy: :joy: :joy:

2 likes