Ervaringen met Verkoopdathorloge.nl?

Iets met een klok en een klepel. Niet opgelet bij bijbelklasjes vroeger? :wink:

1 like

Ik gniffel me een stuk in het vuistje hoor :smile:. Maar ik vind het toch niet gegrond. Want 1. @anon50762135EV wordt ook wel de Candinkee van de lage landen genoemd, ergo hij verliest nooit populariteit en 2. hij kiest altijd voor mij baby, yeah :sunglasses:

Ja, thats the question :slight_smile: Maar dat zal altijd in het ongewis blijven hahahahaha

Hahahaha

Ik heb echt de chips & cola erbij gepakt. Vrijdagmiddag, lekker weer, weekend en dit topic. Jammie.

3 likes

MatteĆ¼s 7:6: ā€œGeef wat heilig is niet aan de honden en gooi je parels niet voor de zwijnen; die zouden ze maar met hun poten vertrappen, zich omkeren en jullie verscheuren.ā€

En zo is het.

2 likes

Hij heeft het gewoon opgezocht dames en heren. Driewerf HULDE :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

dat is inderdaad wel de hamvraag waarover ik me al wekenlang druk maak!

3 likes

5 likes

Basiskennis Jeroen, basiskennis.

Carpaccio van zalm ken ik, maar is er ook ham?

1 like

Denk er eens diep over na? Is dat natuurlijk ja/nee? Zou het vreemd zijn ja/nee? Natuurlijk leven de goudvis en de zalm ongetwijfeld in harmonie, maar leven zij in een geforceerde farce? Waarom zou de zalm dubbel gaan liggen voor de goudvis?? Geef hier nu eens antwoord op? Waarom is dat dan?? Waarom is de zalm zo bang voor de goudvis??? Verliest de zalm dan aan populairiteit? Is het testosterongehalte van de goudvis dermate hoog dat je enorm voor hem moet oppassen? Hoe zijn de bloedwaarde van beide beesten? Zi daar een verschil in? Is bijvoorbeeld het kreatine van de goudvis in eens dubbel zo hoog als dat van de zalm?

Ik zat eerder dan jij op school Ide, dit komt uit een moderne vertaling :joy::joy:

En korter. Veel korter. Maar toch vind ik je lief. Lief hĆØ? :wink:

1 like

Nou hoor.

1 like

Ah. Eindelijk is de verbale HF kooivechter Jaap daar. Leun ik even achterover.

1 like

Foutā€¦denk je dat ze in de tijd van Jezus Christus ā€œParelsā€ schreven?

Spreekwoorden: (1914) Paarlen voor de zwijnen werpen.
Deze uitdrukking is ontleend aan Mattheus VII, vs. 6, waar Jezus vermaant om het heilige niet aan de honden2) te geven, noch de paarlen voor de zwijnen te werpen, opdat zij niet te eeniger tijd ze met de voeten vertreden, en zich omkeerende u verscheuren (Zeeman, 276-2ā€¦

4 likes

Dit woord hoor je niet vaak meer. Ik hoor meestal een variatie, ā€œkeratineā€

Haha, dan is alle moderne Nederlandsche spelling fout. Want vroeger schreeven ze allesch andersch. Niet alleen bijbelsche teksten. :wink:

2 likes

En zo heurt 't.

Ik snap het wel hoor, de kinderbijbel ligt nog altijd op je nachtkastje :stuck_out_tongue:

3 likes

Vergeet ook niet de linksche grachtengordel elite etc etc etc etc.