Even mezelf voorstellen

Mijn beste,

Leuk!! Weer een enthousiast horloge-liefhebber erbij!!
Van harte welkom dan ook Bart. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom Bart en veel plezier op dit forum!

Bart van harte welkom op dit forum.

Groet Bram

Welkom :grinning:

Ik zou die Hamilton ook houden hoor, hijs erg mooi! Ik vond een paar jaar geleden die grote horloges ook prachtig, als ik nu naar mijn oude horloges (beetje de modeklokken waar jij ook mee bent begonnen) kijk vind ik het echt foeilelijke dingen. Dat gezegd hebbende is de Hamilton zelfs al aan de grote kant voor je pols denk ik, de lugs komen al aan de zijkant over je pols uit. Ik zou zeker niet groter gaan!

Welkom! Veel plezier hier!

Welkom op dit forum Bart!

Welkom! :+1:
Eneh… Ik zou de Hamilton lekker in de collectie houden. :wink:

Leuk dat je hier mee gaat doen, Bart. Veel plezier :thumbsup:

Welkom!

welkom :+1:

Welkom, ik heb die Diesels in een etalage zien liggen, dat zijn inderdaad al grote klokken.
Veel plezier hier.

Welkom op het HF.

Van harte welkom… ik zou ook de Hamilton houden, als je straks student bent ga je vanzelf wat “nettere” horloges dragen en doe je de Diesel in de verkoop… een sort natuurlijk WIS process wat hier regelmatig voorbij komt.

Nee, lijkt misschien zo op de foto. Maar komt door twee dingen:
1 De hoek van waaruit de foto is genomen. Onderaan het horloge is duidelijk nog ‘een stuk pols over’.
2 Een wrist shot vertekent altijd en doet een horloge 10 - 30% groter lijken dan het werkelijk is.

Hebben we hier op het forum (en ook op WUS) al eerder topics over gehad. Maar ter verduidlijking nog even een door mij eerder gepost voorbeeld van mijn SKX007. Wrist shot en hoe deze er in het echt uitziet om mijn pols.


Ik schat dit horloge dan ook zeker niet in als te groot.

@bart12 Welkom op Horlogeforum! Leuke G en Monster! Ik begrijp dat je die Hammie wil vervangen door een PRS516. Deze Hammie is niet mijn ding en de Tissot vind ik zelf ook erg goed gelukt. Heb 'm ook en bevalt goed! Hier op Hirsch Rally.

2 likes

Welkom Bart en veel plezier gewenst .

Goed punt Ed, inderdaad wellicht vertekend beeld door de hoek van de foto. Punt blijft denk ik dat de klok zeker niet klein is voor de pols en dat een groter horloge misschien geen goed idee is (hoewel die Tissot ook een erg mooie klok is).

Welkom!

Glenn

Welkom.