Even voorstellen, en een korte vraag

image

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges .:+1::slightly_smiling_face:

Welkom!

En het antwoord staat hierboven! :point_up:

:beers:

Welkom Erik!

Welkom stadsgenoot …
Genoeg betrouwbare horloge winkels in de stad , waar je ff langs zou kunnen hobbelen …

Welkom :grin:

Wat een warm welkom van iedereen, dank je wel!

Dank jullie ook voor je waardevolle adviezen. Ik zal eens op zoek naar een mannetje (of vrouwtje) met verstand van zaken. En die apps zal ik ook downloaden, Bobdelair, dank je wel.

Een mooi jaar voor iedereen alvast, en tot binnenkort!

HG

Erik

Eerlijk gezegd niet. Ik hem 'm naar Milaan gestuurd, waar ik hem heb gekocht, en kreeg 'm een week later terug. Ik ga nu wel bij iemand in mijn eigen stad langs.

Welkom op het forum en een prachtig horloge!
Alles wat ik kon bedenken als suggestie heb ik al voorbij zien komen, maar hier zijn mijn twee centen:

Als het geen magnetisme is zou je een servicebeurt kunnen overwegen? (Als je geen garantie meer hebt, want dan hoort de verkoper uiteraard voor een goed functionerend product te zorgen)
Hier op het forum zijn namen genoeg te vinden van goede, betrouwbare horlogemakers.

Welkom!

En ik zal hem er gelijk maar even ingooien dan Zoek de dichtstbijzijnde horlogemaker met HF recensie:

De recensies vind in de categorie “ervaring met horlogemakers” en succes met het horloge! Mooie aanwinst :+1:

1 like

Welkom.
Breng m voor een service naar Wesselink & Vreeker.

Prachtig horloge! Veel mooi spul komt uit Italië heb ik het idee. Toen Nederlanders een Prisma goed genoeg vonden werd daar erg mooi spul gekocht.

2 likes

Blijven toch prachtige uurwerkjes die U.G/Buren microrotors.
image

2 likes

Dank voor de tip!

1 like

Geen dank. Graag gedaan en hopelijk heb je zo dadelijk een fijn snorrend uurwerkje.
Die verdient wel wat goede TLC :+1:

Niet alleen prachtig maar ook verbazend dat zo een klein rotortje de boel op gang weet houden.

2 likes

Welkom. Mooie polerouter, jammer dat ie te snel loopt.

Ik zou 'm, omdat hij dat waard is, naar een fatsoenlijke horlogemaker brengen. En inderdaad, “nakijken” is vaag. Gewoon uit elkaar, onderdelen desnoods demagnetiseren, schoonmaken, smeren en weer assembleren, om vervolgens af te regelen.

Prachtige uurwerken, het is hier al vaak genoeg gezegd. Ook het horloge is mooi van kast, lug en wijzerplaat.

Erik, welkom op HF!

Erik, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Hartelijk welkom! Antwoord op je vraag heb je al :smiley:

Maar wat een mooi horloge, uitstekende keuze!