Even voorstellen hier

Prima tip! Maar dan duurt het nog wel een paar maanden voor ik een wrist check kan plaatsen :stuck_out_tongue:

Welkom in je nieuwe horlogeleven !

1 like

Kunde gij ok niks an doen, maar welkom! Er zitten wel meer stadgenoten hier op het forum :smile:

2 likes

Geboren in Veenendaal, via Ede en Arnhem in dorpjes boven Leeuwarden beland en ruim 10 jaar Purmerend gehad, wat eigenlijk het Helmond van het noorden is :sweat_smile: en voor een andere baan naar het zuiden vertrokken waar ik nu met veel plezier woon :smile:

2 likes

Welkom , en het is hier goed vol te houden.ook voor een ex-helmonder

2 likes

Welkom.

Wat te denken van het grotere broertje?
https://www.creationwatches.com/products/nl/index.php?main_page=product_info&cPath=69&products_id=2736
Die is met 40mm zelfde maat als de Stowa ipv 37mm van je voorbeeld.

En als je niet zeker weet of een duiker zoals de skx007 je te sportief is, misschien dat je met Fiffer Turtle daar op een ongedwongen manier achter kunt komen?

2 likes

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Mijn beste,

Guido, van harte welkom bij dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Fetisj nog wel! Hmmmm, daar zijn wel meer dingen over te vinden hier over wat forumleden met hun horloges doen…:roll_eyes:
Welkom in ieder geval!

1 like

Dat grote broertje had ik dus nog niet gevonden! En voor die prijs een leuk model om mee te beginnen, hartelijk dank!

1 like

Oh oh… iemand gaat over de rooie….

Welkom Guido. Succes met de zoektocht en de SKX is zeker geen slecht idee.
En naar de Stowa kijken we allemaal naar uit denk ik…

Succes.

2 likes

Iedereen sowieso hartstikke bedankt voor dit warme welkom, zeer gewaardeerd! :pray:

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

1 like

Waar zo forum wel niet goed voor is :grin:

Graag gedaan.

1 like

94 euro en DHL zit er bij in :smile: daar ga je niet op stuk en geeft wat meer geduld en ruimte om lekker te sparen voor Mn unicorn. Ben al aan het bestellen haha

Ho ho, hou wel in je achterhoofd dat je zeer waarschijnlijk met invoerheffingen te maken krijgt. En dat bij garantie gevallen je heen en weer moet sturen.

Misschien dat ze binnen de EU en wellicht in Nederland ook te verkrijgen zijn. Zoals oa bij Monsterwatches.

Van harte welkom! En die Stowa moet op termijn te bereiken zijn! Ze komen in nette gebruikte staat ook regelmatig langs, zeker bij de oosterburen (uhrforum).

De kans is wel aanwezig dat je over een paar weken weer wat anders op het oog hebt. Zo werkt deze hobby voor velen nu eenmaal. :raised_hands:

gr, HJR

1 like

Hoi Guido! Veel plezier op dit mooie forum!

1 like

Welkom! Tja Seiko, wie is er niet groot mee geworden? Ik denk dat de meesten hier wel ooit een keer een Seiko hebben gehad. Is inderdaad uitstekende waar voor het geld.

Mijn eerste automaat was een Tissot, kun je ook eens naar kijken als je het belangrijk zou vinden dat het Zwitsers is.

1 like

Ja das altijd boven de 22 euro en bij DHL valt erg mee. Ben erg bekend met buitenlandse aankopen dus dat scheelt, alleen PostNL is echt een drama, die rekenen al 15 euro administratiekosten en dan heb je nog geen cent invoer betaald…

1 like