Even voorstellen

Welkom hier.

Hartelijk welkom op het enige Ć©chte Horlogeforum! :relaxed:

Bedankt voor de tip!

De Monster die je post vind ik erg gaaf! Wordt deze nog gemaakt? De MM vind ik een geweldige klok maar te duur voor hetgeen waarvoor ik 'm nodig heb (sporten, hiken, recreatief duiken, vakantie in landen met een bovengemiddelde interesse in dure horlogesā€¦ :wink:

Zelf dacht ik aan een SKX of een Stargate. Hoe verhouden die zich tot de Monster?

1 like

Ik heb de skx007 gehad en de skx009 en daarnaast 6 verschillende monsters. Moet zeggen dat ik persoonlijk een voorkeur heb voor monsters. Zo ogen groter en stoerder en hebben doorboorde lugs waardoor je makkelijk van bandjes kan swappen.

Zo zie je maar dat het goed is dat smaken verschillen want ik vindt die monsters er dus weer wat speelser (kinderlijker?) uitzien. De SKX vind ik volwassener ogen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik nog nooit een monster gehad heb :slight_smile:

1 like

Dat herken ik; de SKX voelt serieuzer, de Monster speelser maar wel aparter.

1 like

Dat laatste is zeker fijn; zeker bij zoā€™n multifunctionele klok wil ik lekker kunnen afwisselen.

De SKX zit wel erg goed. Ik zou eens een Monster moeten passen om te kunnen vergelijken. Hoe was dit voor jou?

Ik had eerst een skx007 en was er erg tevreden over. Vond een monster er maar groot en apart uitzien. Eenmaals om mn pols was ik helemaal verkocht. Een must have in mijn ogen.

Hey hallo, ik zeg ook niet dat ik er nooit 1 zou willen proberen :wink:

Maar met beide zit je goed lijkt mij. Veel value voor money.

2 likes

Komende week eens proberen bij de Seiko Boutique; zag laatst een paar varianten liggen, geloof ik. Bedankt voor de tip!

2 likes

Als je in de buurt van Rotterdam woont kunnen we ook even afspreken. No problem!

Ik hoop volgende week zondag sowieso in Rotterdam te zijn; misschien is dat een optie. Ik kom er nog even op terug! Thx

Welkom op het forum.
Ik draag regelmatig mijn skx009 op een Jubilee. Ik weet niet waarom, maar als er water aan te pas komt (snorkelen, zwemmen, kanoen), gaat de oranje Monster om. Die gaat volgende week ook mee op vakantie.