Even voorstellen

Ben nu een tijdje lid hier, was eigenlijk in de veronderstelling dat ik mij al had voorgesteld ,maar wat blijkt. Niet dus :expressionless: Ben 28 en nog voor een paar weken student, per juni ga ik beginnen als accountmanager bij een IT bedrijf. Mijn horloge verzameling is ooit begonnen met een timex World Time van watch2day, de laatste toevoeging is een Oris F1 Daydate (die pas uit de doos mag zodra ik mijn studie heb afgerond). In de tussentijd is er een SKX009 onderweg naar mij toe om het virus een beetje levendig te houden.

gelijk een vraagje, hoe lang duurt het om trustlevel 3 te bereiken. Heb nog een horloge wat ik graag wil ruilen.

18 likes

Welkom!

Daar is geen tijd aan verbonden. Je moet even wat reacties plaatsen en berichtjes liken dan krijg je dat al heel snel.

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom Jeranimo en veel plezier op het forum!

Volgens mij heet dat geen trustlevel 3 meer. Maar vaste gebruiker of iets dergelijks

Enneh, welkom!

Welkom op HF en veel plezier!:+1:

Welkom!

Welkom op het forum en veel plezier!

Welkom, en vanaf trustlevel 2 kan je al iets plaatsen op het blauwe gedeelte.

2 likes

Welkom!

Welkom !

Welkom hier en veel forum- en horlogeplezier!!!

Welkom!

Welkom!
Ik heb mezelf ook op een Oris getrakteerd bij het behalen van mijn Bachelor. Het benodigde trustlevel kan je vrij snel halen door reacties en likes te plaatsen /ontvangen. Ook dit aangemaakte topic helpt aardig.

1 like

Welkom op HF! En al goed bezig, zo te lezen!:grinning:

Welkom! Zoals zovelen begonnen met watch2day… succes met afronden van de studie! :smiley:

Mijn beste,

Jeranimo, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, veel lees en deel plezier

Welkom en succes nog even!

Welkom!