Executive

Ja die vind ik ook mooi. Ik heb al een Tissot chrono, maar die zou het ook heel goed geworden kunnen zijn. IMO een aanrader.

1 like

Klopt. Type aanduiding, Zegt niets over de kwaliteit :slight_smile:

Hmm ja je hebt gelijk. Had de automaten niet gezien, ik dacht dat het om de eerste modellen ging.

Ongetwijfeld een uurwerk van Chinese origine, verder weet ik het ook niet :sweat_smile:

1 like

Oulet? geen idee, ik keek alleen even op de site zojuist.

Hij zei dit: (die van o.a. Outlet Roermond)

Even dit topic doornemen:
Outlet Roermond

Ik heb deze:

1 like

Heel knap ook!
Alleen zoek ik persoonlijk eentje met een lichtere achtergrond.

Wat vind je hiervan?

Couturier chrono

Ik heb hem zelf op staal gezet, en volgens mij is hij er ook “van huis uit” op staal.

Hij oogt wat groot, maar dat is perspectivische vertekening (wristshot van 15 cm afstand).

Grtz
Harold.

Ofschoon ik algemeen directeur, CEO, ben van mijn “lingerie voor de goed gevulde vrouw, met passervice aan huis” bedrijf ben voel ik me toch niet geroepen om een horloge met deze benaming te dragen.

Overigens ben ik naast CEO ook CFO, COO, CSO, CIO, General Counsel, Compliance Officer en hoofd personeelszaken.

1 like

In dat geval zou ik meteen 7 Executive horloges kopen!!! :innocent: :sunglasses:

EN een Invicta Seahunter III voor op zondag!!!

Wie krijgt er geen dan?
Ik denk de Compliance Officer, want die moet ik niet zo.

Compliancy is saai…daar hoort een saai -niet executive- horloge bij!
Een Invicta?

Een Saaiko

1 like

Toevallig online geen website van die outlet? :slight_smile:
Roermond is wel een stukje rijden.

That’s the point :wink:

Ah! een ZZPer :+1:

1 like

Ow wat jammer. Heb je net de Horlogeforum Limited gemist, een EMG NL17 zie hier

Pracht automatische chrono voor € 225. Of je moet wachten totdat iemand hier zijn optie te koop aanbiedt, of in december zijn horloge.

1 like

Handwinder toch?

Jep, handwinder.