Outlet Roermond

Ik heb me weten in te houden… Aardig wat horloges gezien.

12 likes

Ben ik nou de enige die had gewild dat je hier van het complete aanbod cose-ups met prijzen had gepost? :wink:

16 likes

Dat had ik ook graag gezien :wink:

Een skx011 voor ‘slechts’ 189 euro😂

1 like

Is een prima prijs voor een klok die niet meer gemaakt wordt. :wink:

1 like

Ik heb hem zojuist opgehaald! Een J versie met nog eens 10% verjaardagskorting. Prima aanbieding! @Jesse77: Bedankt voor de tip :thumbsup:. Ze hadden er maar 1 :slight_smile:

16 likes

Ok een J versie voor 170 euro dus ongeveer. Dat is niet slecht voor een nieuwe die uit productie is idd. Van harte!

2 likes

Er zit ook een tag heuer outlet winkel, volgens mij ook hele leuke aanbiedingen gezien een paar weken geleden!!

Scherpe prijzen zeg!

Victorinox en Porsche Design hebben ook horloges in de collectie.

Gr. Marc

Tag heuer is daar veel te duur… Simpele vergelijking op chrono24 en je zult het zien

Voor de normale consument is de vergelijking tussen de reguliere winkelprijs en de outletprijs. En de outletprijs is (meestal duidelijk) lager. Overigens hebben ze een paar keer per jaar echt scherpe aanbiedingen, ook vergeleken met de aanbieders op Chrono24. Zoals altijd geldt, je moet je huiswerk doen :wink:

2 likes

Anytime :wink: Leuk dat je hem opgehaald hebt :slight_smile:

Klopt. Victorinox gezien, Tag Heuer en Porsche design helaas geen foto’s kunnen maken, vanwege een andere afspraak.

Woon in de rust van een gemeente verder, maar sta binnen 8 minuten in de drukte van het Outlet Centre. Best handig :wink:

1 like

zelfde rijtijd :slight_smile: Maar dan van binnen de gemeente.

Gr. Marc

1 like

Half uurtje hier… Maar ik doelde op de gangbare prijs daar… Wel eens gevraagd of er nog iets af kon, maar dat ging niet want oh zo goedkoop etceteraa

Dag Forummers,

Volgende week vrijdag is weer late night shopping met een paar aanbiedingen bij onder meer Tag Heuer, Porsche Design en Seiko:

Ik ben wel gecharmeerd van de Seiko aanbieding, denk dat ik maar weer eens op de fiets stap, want met de auto is geen lol aan dan.

Gr. Marc

2 likes

Ziet er best een goede actie uit, maar die tekst :

MEN’S WATCH PROSPEX AUTOMATIC WITH DIVER’S 200M WATERTIGHT WITH STEAL OR RUBBER BAND

Blijkbaar moet je de band stelen :smile:

7 likes

Ben er een poos geleden geweest en de aanbiedingen waar niet bepaald spectaculair te noemen. Op Chrono24 staan ze vrijwel altijd voor een betere prijs bij een dealer / juwelier.