Outlet Roermond; Breitling, TAG Heuer & Seiko

Vandaag eens gekeken bij de outletwinkels van Breitling, TAG Heuer en Seiko te Roermond. Geen slechte korting als ik de prijskaartjes mag geloven. Wat vinden jullie er van…?

21 likes

Scherpe prijzen inderdaad zo op het oog. Maar ik ben geen kenner van deze merken.

Die Breitling Super Ocean is wel erg mooi zeg!

Die Tag Calibre S … :heart_eyes:

Dat het prima in dit topic had gepast:

8 likes

Superocean is niet verkeerd.

Zo, dat wist ik niet😘 ik woon er niet heel ver vanaf. Dus snel eens binnen wandelen.

Die samurai hadden ze de laatste keer dat ik er was volgensmij niet :thinking: leuke deal

Geen betere foto van de Seiko’s op de achterste rij met de prijskaartjes (laatste foto)?

Waarom zijn er kronen opengedraaid? T zijn geen quartz horloges :thinking::sweat_smile: (breitling soh)

Ja lijkt me niet fijn om zo een exemplar te kopen die de hele dag open staat.

2 likes

Breitling heeft zijn merk dus ook te grabbel gegooid…
Nu Rolex nog dan kan ik tenminste stoppen met sparen.

Wanneer je goed zoekt zal je zien dat je deze prijzen soms nog goedkoper vind. En dan een met een dichte kroon in de stickers…

1 like

Nee, sorry Mieske. Is niet gelukt.

1 like

Een bekende grijze handelaar heeft de Breitling SuperOcean Steelfish Chrono voor €3600 staan en hij wordt daar voor €3514 aangeboden. Dus de prijzen zijn niet slecht (op dat model)…ben alleen geen fan van Bijtring…

Dacht hetzelfde, alleen die superocean in blauwe heritage uitvoering met mesh bracelet is nog mooier… Maar die zie ik dan weer niet op de foto’s :joy:

Was afgelopen zondag ook in de Breitling outlet. Vond de tentoongestelde modellen zeker niet verkeerd. Waren zeker niet allemaal de modellen die niet verkopen.

@Geoffrey Weet je nog of de Breitling navitimer toevallig ook in de schappen lag?

@Frankied kan ik eigenlijk niet op antwoorden. Kan ik me niet herinneren . Waten iig vele modellen aanwezig. Welke navi zoek je?

Ben er eens langs geweest, praat je over een dikke 3 maanden terug en toen lagen er 2 navitimers “in het schap”. Was wel een everose gold denk ik voor de rest is het een beetje te lang geleden!

Ik ben een paar dagen geleden bij de Breitling shop geweest en heb ook even bij Hour Passion gekeken. Bij de eerste noemde een vriendelijke dame de lugs hoorntjes(had ik nog niet gehoord?) en bij Hour Passion praatte de verkoper vloeiend Mandarijns(ik was onder de indruk)
Ik ga mezelf geen 2k+ horloge cadeau doen, ik durf daar zelf niet zo goed mee te lopen, maar mijn vrouw had een longines met diamantjes gezien. Ik heb het weten te pareren, maar als ze nog even een paar maandjes lief is dan…wie weet…

1 like