Outlet Roermond

Ik blijf het zeggen “oh wat blijft Seiko mooi!”

1 like

Die seiko voor 169 en TH calibre 11 zijn nog wel leuk

2 likes

Ik ben volgende week in de buurt dus ik ga eens een kijkje nemen.
Die Aquaracer calibre 16 voor 1250 lijkt me een beste deal.
http://tappinn.com/images/gallery/640/Page_30289_image_1306525395.jpg

4 likes

Die Calibre 11… :yum: Heerlijk!! Ben helaas niet in de gelegenheid om langs te gaan…
Wellicht duikt er binnenkort één op in de horlogemarkt :grinning:

Mooie prijs voor dit horloge!

1 like

Welk type is die Seiko eigenlijk?

Het blijkt de SRP637 te zijn…

Ik zou bijna willen vragen of iemand die daar in de buurt woont hem voor mij zou kunnen kopen en opsturen, aangezien ik zelf totaal niet uit die omgeving kom en de prijs toch wel heel erg interessant is.

Die SRP637 aanbieding is méér dan leuk. Voor mij te groot, maar die prijs is extreem scherp…

Mooie klok hoor. :smiley:

Weet iemand toevallig wat die ‘’ inbus schroefjes ‘’ zijn aan de zijkant van de kast?

heb ik het over de seiko SRP637 :wink:

6 likes

SEIKO Parts Screws for Seiko Diver Shroud 8150-7109

Die houden de “shroud” op zijn plaats :relaxed:

1 like

Denk dat Chrono24 een andere markt bedient. De “gemiddelde” consument heeft al moeite om zijn creditcard te trekken, laat staan om bij een buitenlandse dealer of grijze handelaar te bestellen. Dit richt zich op de normale, vaak Duitse, consument die een leuke prijs wil zonder poes-pas.

1 like

@lencoth Ik wist niet eens wat shrouds zijn :wink: Maar die zijn kennelijk als bescherming voor de kast bedoeld tijdens het duiken enz? Als je de shroud losmaakt van de SRP637, hou je denk ik een normaal uitziende bezel over, of is dat weer geen gezicht?

Erger dan mèt shroud kan niet, toch.
Volgens mij zie je dan de gaten van die inbus schroefjes, dus ook niks.

2 likes

Ja, dat vroeg ik mij ook af. Geen gezicht als dat zo is. Maar misschien heeft iemand een foto van een kast met verwijderde shroud?

Zonder shroud is geen gezicht:


Kan je echt beter een normaal Monster kopen. De shroud is een extra, daar betaal je ook voor.

N.B. Dit is een vorige serie met nog een kunsstof shroud, inmiddels is dat metaal geworden.

2 likes

Dus zo ziet dat er (niet) uit :wink: zonder shroud :grin: Zonde van die gaten in de kast dan zeg. Dat wordt een brainstormertje voor later, met of zonder shroud dus :frowning: Ofwel voor een gewone monster gaan.

1 like

Of je draait gewoon twee stelschroefjes in de gaten.
Als ze mooi gelijk met de kast liggen valt het misschien wel mee…

1 like

Waarom zou je de shroud eraf halen?

Gr. Marc