Outlet Roermond

Nou dat was ook niet de bedoeling, maar meer of de kast ook zonder shroud te dragen zou zijn en het er normaal uit zou zien :smiley:

1 like

Zijn die aanbiedingen de gehele vrijdag geldig of alleen tijdens dat evening shopping vanaf 19:00 uur?

Zoals ik het lees de hele dag. Er staat namelijk niet een specifieke tijd bij, alleen dat ze geopend zijn van 9:00 - 23:00.

Heeft iemand trouwens ervaring met voorgaande jaren? Die Seiko voor 170 lijkt me wel een mooie deal maar ik zie het al gebeuren dat ik ruim 4 uur onderweg ben (OV) en dat dan bij aankomst om 10:00 alle voorraad op is.

Nee, van 09:00 tot 23:00, was vorige keer ook. Zullen wel weer wachtrijen voor de winkels staan :sunglasses:

1 like

Dus je kan daar om 6 uur voor de winkel gaan liggen voor een goede kans. Of kan je dan nog niet het terrein op/voor de winkel liggen?

Waarom zou je zo vroeg komen, er is echt wel genoeg voorraad. Het is per slot van rekening een Factory Outlet en geen Apple store :innocent:

2 likes

6 uur is overdreven. Maar een vriend van me overweegt de trip vanuit breda. Vervelend als dan om 9:30 de voorraad actiemodellen op is.

1 like

Er zitten meer dan twee gaten in.

1 like

Ik heb met de Seiko outlet store gebeld. Woon er dicht bij, dus ga van de week eerst even passen. Wilde weten dat hij er al was. Nu nog in het magazijn, maar passen kon wel vast. Kopen niet. Denk overigens dat hij voor mij te groot is, hoewel anderen bezweren dat hij niet groter valt dan een 22mm Omega. Lijkt me sterk. Heb even gebeld en volgens de altijd vriendelijk manager is er ruim voldoende voorraad. Zowel met rubber- als met metalen band.

1 like

Is de prijs voor rubber en staal hetzelfde?

Ps. Hoe kan ik een reactie quoten?

Rechter muisknop tekst arceren, dan verschijnt “citeer”":wink:

Thanks. :wink:

Sorry Linker muisknop. :innocent:

Ja.

Ah kijk, dan is het wel interessant om vanuit het hoge Noorden te komen. Bedankt voor het melden.

Ervaring? Bij de vorige LNS in april heeft bij TAG Heuer van 's morgens vroeg tot aan het eind een rij gestaan…

Weet even niet of dat samenvalt met een Duitse feestdag, dan wordt het weer gruwelijk druk. Voor veel winkels staan dan van die paaltjes met linten, om de rijen netjes te houden. Lijkt dan een beetje op de rijen bij de Efteling :smiling_imp:

Maandag ia wel een Duitse feestdag, vrijdag volgens mij niet. Vorige keer was t ook heel druk bij veel winkels, toen ben ik rond 1900 met de fiets gegaan en de seiko aanbieding van toen gekocht.

Viel toen wel op dat bijvoorbeeld bij marco polo mensen in de rij stonden, bij Seiko was t niet zo druk. Outletpubliek is denk ik meer op mode gericht. En op Tag Heuer :grin:

Gr. Marc

Of de bling van Michael Kors :joy: Leek vorige keer wel of ze iets gratis weggaven :sunglasses:

1 like

Yep, zelfde hoek als TH.

Benieuwd of er nog meer horloge merken komen bij de nieuwe fase.

Gr. Marc