Ik doe continuewerk, 7/7 in drie verschillende draaiende shiften, heb 2 hobbies en een gezin en ik vind nog steeds tijd om te posten.
Die 5 seconden om
Een foto te uploaden heb je blijkbaar nietđŹ
Ik doe continuewerk, 7/7 in drie verschillende draaiende shiften, heb 2 hobbies en een gezin en ik vind nog steeds tijd om te posten.
Die 5 seconden om
Een foto te uploaden heb je blijkbaar nietđŹ
Zeer bedankt voor de suggestie
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan die posts van jou,heb ik al teveel gedaan.Hoe ik het doe,wanneer ik het doe,wat ik doe is niet jou zaak en interesseert me vrij weinig wat jij ervan vind,is mijn zaak niet de jouwe.Ik antwoord.nu even snel tussendoor meer niet.Ik concentreer me op aardige vriendelijke hulpgevende mensen.Dus dank voor je postst bij deze.
Of @remco2706 al dan niet een Rolex of Omega heeft interesseert me al niet, en als hij ze wel heeft interesseert het me niet of daar niet stante pede een foto van komt. De goede man stelt een vraag, en dan is het toch logischer om die vraag te beantwoorden?
Dat herhaaldelijke gedram over het al dan niet hebben van die horloges is nou niet bepaald sfeerverhogend, en wat nog erger is, ik begrijp niet waar de fascinatie / obsessie vandaan komt. Dat er in één post gezegd is âwe zijn benieuwd naar de fotoâsâ is ruim voldoende om het punt te maken, als je het al wilt maken.
Voor hetzelfde geld zit ie sans horloge in het buitenland. Kan ook. Misschien ook niet. Het is water wat van mân rug af glijdt.
Ik wens iedereen hier een lage bloeddruk en een goed weekend toe.
Fair enough, ik heb ook geen tijd meer om te reageren, ik moet mijn patek collectie nog afstoffen en mn apâs nog sizen.
Precies dat,zit vaak ook in buitenland id,en daarbij heb ik nog wat vervelende familiezaken wat mijn aandacht vereist e.d.Bedankt in deze.En id fotoos komt goed als het hectische achter de rug en ik heb de seiko wat naar mijn zin is.dank allen mensen.
Dit dus. Kies gewoon lekker wat je mooi vindt, en zoek wat pre-owned. Eerste en grootste afschrijving is dan al gedaan. De zoektocht naar een mooi exemplaar aan een aanvaardbare prijs is hierbij een leuk onderdeel.
Je kan ook de Roermond outlet in het ook houden. Op het forum komen regelmatig updates over wat er ligt.
Toptips beste mensen,ga ik ook zeker doen,en de Gene Krantz is ook erg mooi.
Ik heb een update,ik heb 1 van 3000 exemplaren bemachtigd van de seiko prospex alpanist exclusive limited edition die per 1-9-2025.Via mijn goede vriend,die 25 jaar een eigen juwelierszaak heeft en seiko dealer heeft er 1 bemachtigd.
Is nu wachten tot hij hem krijgt.Zal over 1 of 2 weken ofzo zjjn en dan maak ik een foto en kijk ik even hoe dat hier gepost moet worden.
Daarna moet ik zelf wachten tot kerst want het is een kerstgift voor mij van me meissie haha.
Als ik hem daadwerklijk thuis heb zal ik nog een foto update maken samen met mijn rolex bijelkaar.
Kan nu al niet wachten.
Goed bezig, ik hoop dat die Alpinst draagtijd krijgt.
Dat gaat zeker gebeuren,gaat mijn dagelijkse horloge worden en de weekenden 1 van de andere.
Ik ben trouwens niet echt van de lederen bandjes,maar voor mijn werk wel praktischer denk ik.Lederen bandje kan alvast niet zo krassen als staal.
Zou ik met dit horloge een goede koop doen?
Als je hartje sneller gaat slaan als je hem ziet wel ja.
Ik vind het een mooi horloge
Eerst maar eens kijken in het echie,
Sinds je de groene alpinist op het oog hebt maar meer van de dressers bent, maar ook wat draaggeweld tegenkomt, de mini alpinist overwogen?
Keuzestress jongens haha,ik ga eerst ff kijken hoe die limited staat.Als ik het toch niet zo vind,ga ik id ff kijken naar die mini,wist niet dat het bestond.
Dank voor de suggesties.
Even een offtopic vraagje,ik kan nog geen fotoos plaatsen want ik ben nog steeds geen trustlevel 1?zit toch al aardig tijdje mee te doen.Geen wonder dat het me niet lukte.