Explorer II .... nooit Rolex voor mij dacht ik altijd. Draag hem nu iedere dag ;-)

14 likes

“Tijdloos” mooie klok, ik wil er ook een!!

Prachtig horloge!

Hoe bevalt de maat? Als het goed is, is dit een van de weinige sportrolexen van 42mm?

Prima van mij had hij 44mm mogen zijn!

Mooi!

Heb lang getwijfeld tussen deze en de subc ND

Mooie klok, een van de mooiste rolexen

1 like

Eenmaal een Rolex gehad, dan moet het raar lopen als Rolex niet de rode draad van een horloge collectie blijft…:wink:

Leuke klok, kan er ook een andere wijzer op dan die Mercedes wijzer? :wink:

(Ja, ik weet het, gestoord, ik koop zelfs uit principe geen horloges die zo’n ding hebben)

1 like

Prachtige klok. Heb een 116610LN gekocht maar toen ook dit model gepast. Ik wilde een Sub en heb dat ook gedaan, maar vond deze eigenlijk mooier (tot mijn verassing en verwarring). Vind hem ook mooier dan de witte uitvoering trouwens, terwijl dat voor mij bij het oude model andersom is.

1 like

Snap je helemaal betreft die Mercedes wijzer. Vond het ook altijd vreselijk lelijk maar inmiddels kan ik er goed mee leven. Hoort bij Rolex …

Prachtig horloge, krijg je noooooit geen spijt van, worden alleen maar mooier door het dragen.

Mooi model, draagt erg prettig ook.

vind ik zelf ook wel een van de mooiere Rolexen…

Mooie explorer, zou deze mettertijd ook wel rond de pols willen.

Deze staat ook bij mij nog op de lijst, hoewel ik die nieuwe oyster van @vierport ook echt schitterend vind… Keuzes keuzes keuzes…

Rolex rules !

1 like

ik kan het wel begrijpen dat je hem iedere dag draagt, het is dan ook een prachtding.

Erg mooi, 1 van de weinige die ik eens wil proberen.

Tja zo gaat dat…wilde jaren terug ook geen Rollie,tot je ze om hebt gehad…

2 likes

Bij mij ook zo heb de deepsea 44 mm is een mooie maat 42 mm staat bij mij op het randje om maar te zwijgen over Nog kleiner. Maar mooie klok idd