Ff brainstormen: aankoopadvies. 1 tot 6.5k

Nieuw bij de AD nu €8.100. Maar nog voor tussen de 6 - 7 k mooi gebruikt te krijgen. Dat zal niet lang meer duren. .

Als ik de kwaliteit van dit soort horloges (Tissot Gentleman, Certina DS-2) zie, vraag ik me haast af wat nog de meerwaarde is van een Omega Aqua Terra. Het uurwerk natuurlijk, en iets meer aandacht voor de kast. Maar de Swatch “budgetmerken” komen toch wel dicht in de buurt! En zeker een merk als Longines komt zo in de gevarenzone.

1 like

Jong gebruikt te vinden voor net boven de 4k. Ben je al bijna met je spaarpot :wink:

7 likes

En nog een keer…

Deze misschien :

3 likes

Welk model is dat?

Dat is een SBGX331.

Hier staan nog wat opties binnen het budget van @DontEatYellowSnow:

1 like

Gaaf! Thanks :slight_smile:

1 like

Dan kijk jij bij andere ad’s of hebben we het niet over hetzelfde model. Ding kost 9200 nu

1 like

En op jubilee 9400. Fluted bezel 41 mm praat ik over.

Ik heb t over de 36mm, prijs komt van de Rolex site. 41mm heeft cijfers op de plaat, de 36 niet.

Heren, de beste man kent z’n klassiekers, dus die hoeven toch niet herkauwd te worden?

UG cabriolet. Bijzondere case, Google hem maar.

Universal Genève Microtor
€2.873

Monster weg en koop een echt dress watch en deze puist van een horloge.

B. V. Met wat vintage sfeer als dresser

Of iets meer stijltje (hoeft niet duur te zijn)

Of modern (42mm maar draagt kleiner schijnt)

Dat max 40mm blijft toch altijd moeilijk om te lezen…

1 like

Eentje boven de 40mm… En de eterna is enorm gecurved dus valt schoon om de kleinere pols
En een monster eruit, 1 er weer in dacht ik zo

Volgens mij twee hoor. Beide Eterna’s zijn groter.

Maar het was niet direct aan jou gericht. Een 41mm datejust is volgens mij ook groter bijvoorbeeld. :wink:

Touche, maar die laatste eterna valt klein door de kast. Zie het eterna draadje voor de foto’s. Maar je punt well taken.
Hopelijk vond je de UG wel leuk? :wink:

1 like

Sommige van precies die Eterna’s hebben ook een erg fijne datum verstel…not dus :wink:

Ik vind ze allemaal wel leuk. :grinning:

Seikos er allemaal uit Speedy houden en dan een BB58.ideale maat en mooi plat. Schuift perfect onder je overhemd maar blijft sportief.

Uploaden…

4 likes

Vandaag wat horloges gaan passen.
Van allerlei dingen die ik heb gepast is er 1 uitgesprongen, een Breitling for god sake.

Omdat ik nooit naar breitling heb gekeken totaal geen idee van kwaliteit, uurwerk etc. Dus maar ff inlezen.

2 likes

Precies wat ik heb gedaan! Tot nog toe geen spijt. Zijn allebei ultieme bandenswappers dus je kan echt alle combinaties maken. Speedy op leer, nylon, rubber of staal geen probleem. BB58 geld het zelfde voor. Zo kan je een dressy chrono met een sportieve duiker combineren of een vintage-look duiker toolwatch met een deftige Speedy op een mooie croco.

1 like