Flauw van 'de meest (debiele) namen' voor horloges 🙄

Ik ik de enige die flauw word van ‘de meest (debiele) namen’ voor horloges, dit alleen maar om je te onderscheiden en/of grandeur cq exclusiviteit toe te eigenen

Als je het horloge afzet tegen de benaming is het meestal maar redelijk een doorsnee grijze muis

Ik heb voor mezelf na 30 jaar hobby de meeste klokken wel gezien en zo heel veel onderscheidende zijn er voor mijzelf eigenlijk niet

De meeste horloges moeten het hebben van ‘het verhaal er omheen’.

Genesis

1 like

Voorbeelden.?

1 like

Ervaring met blauwe gedeelte: hoe langer en exotischer de naam van het model, hoe minder het horloge mij daadwerkelijk aanspreekt.

Uiteraard zijn er uitzonderingen…

1 like

Bakelite Delight :grin:

The Genesis Wooden Watch is an innovative watch from JIACHEN. This one-of-a-kind piece is crafted from natural wood.

:sunglasses:

Oh enne, deze natuurlijk: Klik.

2 likes

En jezelf dan zo noemen :joy:

2 likes

Ik snap niet wat er zo Batman is aan de Batman Rolex. Als het nou zwart geel was geweest okay, maar zwart blauw :face_with_monocle:

3 likes

https://cdn11.bigcommerce.com/s-v6o4p/images/stencil/1280x1280/products/762/2518/MP17240371_DC_Comics_Originals_Batman_Collage_MightyPrint__57089.1523434248.jpg?c=2&imbypass=on

3 likes

Ohww jack!:face_vomiting:

1 like

Zoals submariner ?? of perpetual oyster ?? zal wel gaan stinken denk ik ….:face_vomiting:

1 like

Verkeerde topic, maar ik kan het niet laten

3 likes

Ik had deze forumnaam lang voordat dit horlogemerk op de markt kwam… Hoi :roll_eyes:

Dan snap je me niet

:point_down:t2:

Maar nu is het grapje niet leuk meer

1 like

:grin:

Bijbelse naam bestaat al een tijdje, om die dan zo te benoemen… Hoi :smirk:

1 like

Hoi!

3 likes

Ja in onze dromen! Ik :grin:

Vervelend voor je zeg.

Groetjes van de SMIKKELBIPS Day-Date.

9 likes

En wat is het alternatief? Typenummers?

Noem eens voorbeelden?

En lees daarna dit:

Waar maak je je druk om

Mooie Rlx…

1 like