Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 1)

Arghh :confounded: ik vergeet steeds dat het vrijdag is als ik voor de doos sta. Ééntje uit de oude doos dan maar.

10 likes

13 likes

Nog steeds super mooi👍

1 like

Beetje over the top

17 likes

Wat voor tools heb je nou nodig om zoiets te maken…? Zit zelf ook te twijfelen om iets in elkaar te gaan zetten.

Hier heb je niet heel veel voor nodig. De case wordt geleverd met glas dus dat hoef je niet te persen.
Een caseback opener, wat standaard schroevendraaiers, pincet en iets om wijzers te monteren. Daar heb je verschillende tools voor.

Hier heb je een linkje naar het bouwverslag (bericht 60)
Als je op mijn profiel klikt vindt je er nog meer.
Mocht je nog meer willen weten kan je altijd een PB sturen.

2 likes

Stoere band. Hou ik wel van

1 like

10 likes

Thanks! Hoort ook echt bij het horloge.
Heb het hele internet afgezocht naar iets passends en had uiteindelijk m’n zinnen op deze gezet maar hij is nergens meer te vinden. Uiteindelijk was @Triplock zo vrijgevig om de zijne aan mij te schenken :pray:t3:

1 like

Enig idee waar hij deze gekocht heeft toen?
Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind. ( En ik heb ook al het hele internet afgestruind😬)
Lijkt me geweldig staan op mijn Squalematic blue

1 like

Komt bij STRPS.nl vandaan. Misschien kan @ruudvv je er nog aan helpen?

5 likes

Thanks. Ik hoop dat hij iets kan betekenen. Vind hem echt super. Die van jou is 20mm denk ik? Ik zoek dus een 22mm @ruudvv :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

Ik ben sinds kort helemaal gek van die Sinn Flieger chrono. Wat een topper!

1 like

Dit is ook 22mm. Misschien kun je een “gezocht” topic openen als Ruud niets voor je kan betekenen. Er zwerven er meerdere rond hier op het forum.

Edit: dit is het enige dat ik toen kon vinden dat een beetje in de buurt komt.

2 likes

Zat ik al aan te denken. Ik wacht even af of Ruud reageerd. Ik kan jou niet overhalen zeker? :wink:

1 like

Haha, nee gaat je niet lukken.

1 like

Ik weet dat het nog geen vrijdag is maar omdat ik binnenkort toch naar Watchtime Düsseldorf ga, en mijn favoriete merken alom vertegenwoordigd zijn:

images

Ik wil deze zoooo graag hebben. En hij is daar te passen. Maar ik vrees dat hij te groot gaat zijn.

Denk dat ik als alternatief toch maar weer een Stowa Flieger koop :thinking::expressionless::laughing:

9 likes

De Poljot Aviator vandaag.

4 likes

4 likes