Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

Nee, heb ik niet. Toen mijn moeder nog leefde had ze hem op een rommelmarkt zien liggen en de link gelegd met de Seiko mods. Ik zei; ‘Mam, ik vind je lief, maar past al die drukte op de wijzerplaat bij mij?’ Ja, ik vond van wel. Nou, ik niet. You know my name, not my story. :dancer:t2: Grapje natuurlijk, ze kende mijn story ook.

2 likes

Ook ik heb het liever niet over die weckflessen urine-achtige bubbelmeuk, laten we dat voorop stellen. :slight_smile:

Ach. Jij hebt er tenminste één gehad waarmee dat een optie was. Ik niet. :thinking:

@Iedereen verder: Excuses voor deze off-topic ontsporing, ik ga wel weer even wat anders doen.

4 likes

Dit is natuurlijk wel waar, ik liet mij even meeslepen. Door mezelf.

2 likes

Guy Goma

2 likes

Mag ik erop vertrouwen dat je, tegen de tijd dat je dat horloge in je bezit hebt, heel even je avatar wijzigt? Ik ga er graag volledig blanco in als ik dat ding omdoe.

4 likes

Wat mij betreft niet. Maar zoals ik al aangaf, hoop dat alles gemoedelijk gaat en niet via hele strenge regels.
Bovendien stond ie sowieso in je voorbeeld 5 plaatsen eerder, waardoor degenen die 6 plaatsen en lager staan er niet nadeliger op zijn geworden. Hooguit dat plaatsen 1 tot en met 4 eerder aan de beurt zijn dan verwacht.

En wat betreft persoonlijke overdracht, dat lijkt mij persoonlijk ook het leukst. Maar snap ook dat dit er niet Voor iedereen in zit.

Ik ga in het Fiffer 2019 topic es een balletje over op gooien…

3 likes

Et voila Fiffer 2019

Het waren boeiende ontboezemingen…
Maar het zal een rustgevende gedachte zijn dat Galf 'm ook om heeft gehad :joy:

1 like

5 likes

@Fate_Amenable_To_Change heeft mij geholpen richting mijn SNZG13 , dus absoluut geen bezwaar hier :smile:

2 likes

Overdracht van de Seagull vandaag bij @koekoek. Het was niet helemaal te voorkomen dat er over en weer nog wat meer horloges bekeken werden… :see_no_evil::see_no_evil:. Gave collectie Daniel en op deze manier overdragen is zeker één van de leuke aspecten van het Fiffer-initiatief @marnixmoed!

11 likes

Haha, wat een gaaf spul allemaal zeg, het enige wat ik ook heb is dat gele balletje. :joy: :see_no_evil:

Hartstikke leuk zo’n overdracht en hartverwarmend om te zien dat jullie een plezierige overdracht hebben gehad. :relaxed:

4 likes

Niet alles op de foto is mij hoor! volgens mij 2 stuks niet. Erg leuk om eens een Speedy om de pols te hebben gehad. Was top!

2 likes

Geweldig hoe Fiffer horlogegekken bij elkaar brengt. Met gelijkgestemden kun je soms uren over horloges ouwehoeren.

Het lijkt soms net alsof we v n andere planeet komen. De rest vd mensheid snapt niet waar we het over hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

@koekoek komt in ieder geval niet van een andere planeet.
image
Die komt van een satteliet.

3 likes

Wat???
Je valt van je voetstuk @koekoek!!! :see_no_evil:

3 likes

…3…

:upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Hoe staat de stand hier? Bijna aan de beurt Zie ik :+1:

1 like

Ik ben aan het afspreken met Logixa, die was even in het buitenland…

2 likes

Vind deze echt geslaagd!

2 likes