Flipper it Forward 2018 - Seagull 1963

:joy:

Ik heb hem echt meteen afgedroogd, écht! :man_facepalming:

Veel plezier ermee. Hij heeft mij aangenaam verrast. Het is een horloge dat (op de groene nato) heel makkelijk combineert en dat je snel om je pols slingert.

4 likes

Neen. Bovendien, als ik die groene nato er weer op zet moet ik weer gaan youtuben hoe je nou precies een nato vouwt en zo.

3 likes

Heel tof, die flipper it forward. Is er een mogelijkheid dat ik ook op deze lijst kan komen?:face_with_hand_over_mouth::relieved:

1 like

Ja hoor. Van @MarnixMoed je plechtig beloven er netjes op te passen (dus niet mee zwemmen :grimacing: ) en je mag hem niet verkopen op Marktplaats o.i.d.

Dus kopieer de lijst en plak je eigen naam eronder dan komt alles goed. :+1:

2 likes

Heel tof, Ik zal er sowieso goed op passen!
Hoe werkt het systeem precies?

1 like

Hier zo’n beetje de regels uit het eerste topic:

Geïnspireerd door de film Pay it forward (2000), kwam ik op het idee om n flipper project op te zetten.

Ik flipper een horloge kosteloos door naar een forumlid. En die lid flippert em kosteloos door naar een volgend lid, en die flippert em kosteloos door naar de volgende, enz, enz. Zo kun je op je gemak n horloge een poosje uitproberen om te zien of het iets voor je is. Om te zien of een dergelijk groot formaat wel prettig zit.

En voel je vrij om er wat aan toe te voegen, of aan te laten modden. Bol saffierglas, pepsi bezel, ceramische inlay, zwarte dag/datumschijf, je kunt t zo gek niet bedenken. Wel alle toevoegingen in het pakketje houden, zodat anderen em weer kunnen laten (terug) veranderen. Maar je kunt em natuurlijk ook gewoon doorflipperen zoals je em had ontvangen.

En voel je vrij om gezellig mee te doen met andere klokjes om zelf te Flipper It forward. Wel oppassen dat je wel aan vertrouwde leden forward flippert, en niet dat ze straks ineens op Marktplaats verschijnen :wink:
Het is namelijk niet de bedoeling dat je voor n flipper it forward horloge hoeft te betalen.

Kwa termijn dacht ik rond de 2 weken per lid. En je mag best meerdere keren het horloge op visite krijgen, maar gun anderen ook om em es te proberen/zien.

Ik wil niet al te strikte regels hanteren.

Het zou leuk zijn als je in de advertentie je eigen ervaringen en foto’s deelt. Mag wel, hoeft niet natuurlijk.
Zoals ik al zei, wil ik geen strikte regels, maar juist relaxte omgang.

1 like

Even een update:

  1. Marnixmoed
  2. Thijssie
  3. Pat486
  4. Spierbundel
  5. Jaroen
  6. Phoenixm.bas
  7. RBK
  8. Galf
  9. Thieuke
  10. Eddio
  11. S_Augustinus
  12. koekoek
  13. wil fox
  14. Logixa
  15. NielsV
  16. Berend
  17. Regenboog
  18. Fate_Amenable_To_Change
  19. Brinkmeister
  20. Chlorophyl :point_right:
  21. :point_right: Blauwbeer
  22. Sjoerd_K
  23. Enlil
  24. Wannawatch
  25. Firly
  26. Stratos
  27. W.E
  28. TheWatchDude
  29. Jarl
  30. Spooler
  31. Goku13
  32. Mink
  33. MechanicalFreak
  34. JPM
  35. Chillekasper
  36. CDG
  37. GiveMeYourDough
  38. Sebastiaan95
2 likes

Uhu ergens is de puntentelling fout gegaan :face_with_hand_over_mouth::joy:

1 like

Gewoon aanpassen en geef even aan bij wie hij nu is.

En vanaf nu ben jij de secretaris. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

En weer een update:

  1. Marnixmoed
  2. Thijssie
  3. Pat486
  4. Spierbundel
  5. Jaroen
  6. Phoenixm.bas
  7. RBK
  8. Galf
  9. Thieuke
  10. Eddio
  11. S_Augustinus
  12. koekoek
  13. wil fox
  14. Logixa
  15. NielsV
  16. Berend
  17. Regenboog
  18. Fate_Amenable_To_Change
  19. Brinkmeister
  20. Chlorophyl :point_right:
  21. :point_right: Blauwbeer
  22. Sjoerd_K
  23. Enlil
  24. Wannawatch
  25. Firly
  26. Stratos
  27. W.E
  28. TheWatchDude
  29. Jarl
  30. Spooler
  31. Goku13
  32. Mink
  33. MechanicalFreak
  34. JPM
  35. Chillekasper
  36. CDG
  37. GiveMeYourDough
  38. Sebastiaan95
  39. JeanLuc
2 likes

Je had em ook gelijk tussen de nasi vh buffet moeten proppen, zodat de rijst vocht kan absorberen. :clown_face: Zie hier Hulp nodig: wat te doen bij water in horloge buitenland?

En op je hotelkamer föhn er overheen en daarna in de mini bar tussen de whisky een nachtje bewaren :wink:

3 likes

Hahaha ja daar had ie zich wel thuis gevoeld denk ik. :yum:

Buffet, hotel, minibar

Ik zal de verhuurder van het tentje eens even vermanend toespreken. Heb ik dit allemaal gemist?

3 likes

Jij snapt er ook niks van. Iedereen weet dat je je telefoon in rijst legt zodat de Aziaten die hem gemaakt hebben hem 's nachts komen repareren.

3 likes

Ja, maar omdat de Seagull uit China komt, geven ze die gelijk ook maar n service beurt wanneer je em in de nasi legt. :upside_down_face:

4 likes

:joy:

Verdorie, ik ben niet meer de laatste op de lijst. Had gehoopt dat ik hem lang genoeg kon houden tot het topic vergeten zou zijn.

2 likes

Je mag meerdere keren. Dus gewoon nog een keertje op De lijst.

1 like

Ah mooi!

Kan iemand dit er even aan plakken:

40 GiveMeYourDough
41 GiveMeYourDough
42 GiveMeYourDough
43 GiveMeYourDough
44 GiveMeYourDough
45 GiveMeYourDough
46 GiveMeYourDough
47 GiveMeYourDough
48 GiveMeYourDough
48 GiveMeYourDough
50 GiveMeYourDough

Dat lijkt me wel genoeg om het topic te laten vergeten :blush:

3 likes

We verwachten dan wel 11 unieke reviews met wrist shots v Seagull in zn element: hoog in de lucht.
Daar onder moeten minstens n skydive zitten, n wandeling over n koord tussen twee 3 dekkers op 100 meter hoogte, loopings in n straaljager, en n bungeejump op de pier in Scheveningen om met je snuit n vis uit zee op te vissen.
En als je er dan toch al bent, ook nog even n argeloze toerist zn lekkerbek uit zn klauwen te grissen om em zelf op te eten
Zet em op :+1:
:wink:

6 likes

Dit is nog wel te bewerkstelligen :laughing:

2 likes