Flipper it Forward: Nintendo Gameboy horloge

Heel leuk initiatief!

image

3 likes

Zucht … waarom … WAAROM ben ik ooit lid geworden hier, dit forum kost me handen vol met geld :slight_smile:
AAAAHHHH Must resist … must not buy !

2 likes

Heb 'm ook nog liggen, net als de Atari 2600 :wink::+1:

2 likes

Ze hebben er nog maar twee. :shushing_face:

Herkenbaar…

5 likes

Dit is dus ronduit vals :wink:

Maar nee … eerst ga ik voor de Casio AE1200WH om deze te modden.
Heb mezelf op een horloge budget gezet want anders gaat het de spuigaten uitlopen :slight_smile:

2 likes

Ik probeer de 8 bit charme nog een generatie door te geven

27 likes

Het is maar 25 piek. Drie biertjes minder thuis op de bank en je bent er. :joy:

Knal mij ook maar op de lijst, asjeblieft :innocent:

Dan plaats ik hier wel een foto van het gezicht van mijn vriendin wanneer ze “wtf is dat nou weer?!” probeert uit te kramen

3 likes

Kijk even of deze erbij zitten. Blijkt een levendige handel voor te zijn op Marktplaats. Deze zijn ongeveer een leuk Vijfje waard!

6 likes

Is dat die opnieuw uitgebrachte Nintendo?

Ik ben er zeker van dat er geen Pokémon tussen zit. :slight_smile:

Nee, hij is in de was gekrompen :joy: Hoeveel bier heb je al op? :beers:

3 likes

Die mini classic van tijdje terug ja

1 like

Helemaal top @anon50762135
Gooi anders even de wachtlijst hier onder, dan is de wachttijd inzichtelijk.

Deze ga ik zeker tijdens de salesmeeting dragen. Ik weet dat onze Japanse financieel directeur groot fan is.

1 like

Ik heb nooit op de originele gespeeld, zo oud ben ik niet. In mijn jeugd was er de Nintendo DS.

En 5, vrijmibo moet kunnen toch :tumbler_glass::beer:

Fuck.

Nu voel ik mij wel oud. In de kleermakerszit voor zo’n dikke beeldbuis, totdat de prikkels teveel werden, ik ging vloeken en de voetstappen van mijn vader al hoorde naderen.

Het ging altijd hetzelfde. Ik kreeg een klap op m’n bakkes en ik was de Nintendo twee volle weken kwijt. Zonder uitzondering, tranen werkten niet.

6 likes

Ach bekijk het zo, je voelt je volgensmij niet oud. En daar gaat het om

1 like

Zelfde verhaal andere tijd:

Jij hebt volgensmij nooit de Nintendo Wii afstandsbediening door de tv gegooid omdat je een strike probeerde te gooien en vergeten was dat bandje om je pols te doen. Ook al stond er iedere 10 min een reminder in beeld dat je dat wel moest doen en wist je zelf dondersgoed dat je zweterige 10 jaar oude knuistjes die afstandsbediening niet vast konden houden.

Toen was ik hem wel wat langer kwijt dan 2 weken.

4 likes

Hahaha. Ik zag ooit mijn overburen de meest rare capriolen uithalen in de woonkamer. Net toen ik in 112 wilde bellen, kreeg ik in de gaten dat ze de Olympische Winterspelen aan het doen waren op zo’n ding. Maar ik kon aanvankelijke de beeldbuis niet zien, alleen die twee wilde malloten. :joy:

3 likes