Flipper it Forward: Nintendo Gameboy horloge

En de zoveelste Nismo als winst in ontvangst nemen :+1: :joy:

1 like

:heart_eyes:

Kan ik dit topic nog op niet gelezen zetten!

1 like

Dit is toch juist geen beletsel? Ik dacht dat jij en ik de enige minderjarigen waren op het forum. :laughing:

Soort van on-topic: ik heb als kind heel veel gespeeld op de NES, en op vakanties op de Gameboy. Als broers speelden we Tetris tegen elkaar, allebei een Gameboy in handen, zo’n kabeltje ertussen, en dan maar strijden voor die “vierklappers” om het de ander lastig te maken. :smile: Later kwam er een PS2, eigenlijk alleen vanwege GTA. Voor mijn laatste verjaardag heb ik een PS3 van mijn vriendin gekregen om GTA V te spelen, wat een fantastisch spel! Okee, op digitaal vlak loop ik een beetje achter, maar dat maakt me niet uit. Dat drukt de prijs. :slight_smile:

De Gameboy-Fiffer laat ik schieten omdat ik mij hem niet zie dragen maar ik juich je initiatief van harte toe Candide. :smiley: :+1:

1 like

Ik ben op Marktplaats bijna rond voor een PS3 met GT5 en GT6. Wat ben ik ook een onrustige opportunistische kleuter. :joy:

Er zitten nog een bak andere spellen bij maar die laat ik wel bij jou achter als we binnenkort een keer een 10 uur PlayStation marathon hebben afgerond. Waarschuw je vriendin maar alvast. Die kan een dagje gaan winkelen. Opzout’n. :upside_down_face:

2 likes

Dan moet ik wel opschieten met die ijskast naast de bank. :open_mouth: Ik ben er inmiddels volgens mij wel uit waar de waterfiets vandaan moet komen.

Wel je eigen controller even meenemen. Het meeste geld gaat hier op aan horloges en je weet wat voor brakke horloges ik heb. :upside_down_face:

1 like

We kunnen ook @blauwbeer uitnodigen en hem op het laatste moment vertellen dat er maar twee controllers zijn. Kan hij de hele avond mooi bier pakken en af en toe een waterfiets in de olie gooien.

Absoluut. :point_down:

Anyway. Voordat mijn Flipper it Forward topic in een game orkaan verandert.

Even geduld nog allemaal. Hij is besteld!

2 likes

Hij mag GTA III spelen op de PS2 die is aangesloten op de CRT. Met een koptelefoon op, en met een controller waarvan de trekkers blijven hangen. Ik heb nog wel een goeie controller maar dat hoeft hij niet te weten.

Ik was letterlijk even buiten adem van het lachen, dat is niet fijn. :confused:

1 like

Ik heb nooit op de originele gespeeld, zo jong ben ik niet.

Maar ik werd met sinterklaas verblijd met een ander briljant spel.

Maar ik wil ook wel eens iets moderns spelen. Zet mij ook maar op die lijst.

4 likes

*door

Ik heb twee tieners rondlopen dus ook twee controllers in de kast liggen.
Enig probleem is dat 322 keer een poging wagen bij Fortnite zonder ook maar één tegenstander te hebben geraakt mijn zelfvertrouwen een beetje heeft aangetast.

2 likes

Dit komt mij pijnlijk bekend voor. Kan het niet meer bijbenen al die nieuwe snelle games. Kids maken gehakt van me.

1 like

Neen, ik kwam later tot een schokkende ontdekking.

augustus

2 likes

Dat Sinterklaas niet zou bestaan is een fabel die in stand wordt gehouden om volwassenen zoet te houden. :upside_down_face:

2 likes

But can it run crisis?

1 like

Eens in de paar maanden een avondje met vrienden retro gamen.
Kastje wordt ook eens in de paar maanden schoongemaakt.

5 likes

Oh dus daar zijn die dingen voor :roll_eyes:- deze twee liggen hier al jaren maar vond ze niet echt lekker tijd weergeven :yum:

3 likes

Hij is binnen!

24 likes

Kan er een 20mm NATO aan?

2 likes

A few moments later in this topic…

Imgur
6 likes

Dik!

Waar sta ik op de lijst? :sunglasses:

1 like