Fookus

Heb een Hamilton Jazzmaster Traveler GMT overgenomen van @Fookus . Communicatie verliep erg vlot en helder. In een paar minuten was het beklonken. De volgende ochtend was het horloge op de post en een dag later had ik het keurig verpakt binnen. Helemaal top :+1:

1 like

Mooie aankoop kunnen doen bij @Fookus. Vlotte en duidelijke communicatie, snel verzonden, netjes verpakt en alles zoals beschreven. Prettig zaken doen!

1 like

Vandaag mijn Hamilton Khaki Aviation verkocht aan @Fookus. Snelle deal en beiden heel tevreden. Veel plezier ermee!

1 like

Afgelopen week een mooie G-Shock overgenomen van Marcel. Vlotte reactie op berichten, nog sneller verzonden en zodanig ingepakt dat mijn nieuwe horloge een nuclear blast zou overleven. Al met al erg blij met de nieuwe aanwinst en de ervaring met @Fookus, thx Mars!

graag gedaan Wes!
@Wes181

1 like

Horloge gekocht van Marcel. Prettig contact, snelle deal en nog sneller verzonden.

Met dit HF lid kun je met een gerust hart een deal maken :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van Marcel.
Alles vlot verlopen en de snelste verzending ever :ok_hand:
Aanrader!

1 like

Mooi horloge van @Fookus overgenomen. Prettig zaken gedaan en contact gehad. Een aanrader!

1 like

Fijne deal met @Fookus gemaakt. Supersnel en correct in de communicatie. Aanrader!

Gr, Vigorelli

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan @Fookus. Alles ging vlot en wrijvingsloos, uiterst correct en sympathiek. Aanrader!

1 like