Frankfurt en Sinn

Leuk verhaal! Er zit inderdaad een veel grotere namelijk bij het hoofdkantoor! Net iets buiten de stad, althans ik denk dat jullie deze bedoelen!
Adres:
Wilhelm-Fay-Straße 21, 65936 Frankfurt am Main, Duitsland
Geniet er nog van!

4 likes

Volgens mij staat @ThaPapper daar regelmatig met de caravan op de parking…:thinking:
web_thule_omnistor_6200_led_sized_640x420

9 likes

Dankjewel. Als dat had geweten, misschien hadden ze zelfs wel voorraad daar😏. Ach ja, nu mag ik op korte termijn nog eens naar Frankfurt😅.

1 like

Ik ga daar morgen heen. Mijn T1 heeft een beurtje nodig.
Is altijd weer een feestje als ik aankom. Ze gaan altijd witte worsten voor me bakken om een of andere reden,

4 likes

Tuurlijk, echt een hartelijk bedrijfje hoor, vooral wanneer je op slippers naar binnen gaat. :ok_hand::joy:

4 likes

Wat ik me nog afvroeg; 3 weken levertijd, betekent dat dat het horloge nog geassembleerd moet worden oid? Verder vind ik het wel typisch dat ze van zo’n standaard model geen voorraad hebben. Iemand die me daar iets over kan vertellen?

Denk dat de store in de stad niet al te veel voorraad heeft liggen. Je zou denken dat het logistiek vrij simpel zou moeten zijn binnen een aantal dagen vanuit het hoofdkantoor (10km verderop) iets voor elkaar te krijgen.

Maar als het hoofdkantoor letterlijk 15min rijden is… volgende keer meteen bij de fabriek naar binnen wandelen :v:

Ik weet het niet… :sweat_smile:

3 likes

Fantastisch verhaal, ik ga er toch nog even langs over drie weken😂.

1 like

Als ik het geweten had😏. Overigens heb ik de mevrouw in de winkel wel gevraagd of ik het horloge ergens anders kon bekomen, maar ze gaf aan de enige in de stad te zijn die Sinn verkoopt. Ik ga er stiekem vanuit dat ze inderdaad geen voorraad hebben.

Tja sie Germans, het is inderdaad geen Willy Wonka’s chocoladefabriek maar kan me niet herinneren dat de service bij menig S&C filiaal zo veel beter is. En nee draag geen trainingsbroek icm swektasje :sunglasses:

Mijn ervaring is gelukkig anders. Samen met @rovali een aantal keer geweest en tot nu toe nooit teleurgesteld.

3 likes

Des te beter, het is verder een mooi merk. :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Gisteren weer uitermate vriendelijk ontvangen op Sinn HQ.
Niet alle modellen zijn altijd op voorraad. Van de runners wordt wel stock aangehouden. Maar ik greep nog nooit mis daar. Gisteren ook weer niet.

Alleen die Duitse autobahn…, Weer 1,5 uur vertraging op de heenweg en terug nog een beetje meer.

2 likes

Welke heb je gekocht? Je maakt me nieuwsgierig :slightly_smiling_face:.

Hahhaa classic :ok_hand:

2 likes

Een Sinn klassieker, een EZM3 op leder.

3 likes

Ook een mooie!

Eenvoudig model, maar leuk.

1 like

Sinn is een mooi merk. Ben zeker van plan om een keer een bezoek aan Frankfurt te brengen. Het klinkt in ieder geval erg goed.

1 like

Op HQ liggen alle modellen. Je kunt ze vrij passen.

1 like