Fromanteel Tulpenrally horloge?

Nee, daar maak ik me niet druk om. Ik zou het wel leuk vinden als nieuwe topics wat netter aangeboden worden. Beetje tekst, paar plaatjes…
Een advertentie link ergens neerklappen vind ik makkelijk. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. :slight_smile:

3 likes

Ja klopt, dat is niet zo mooi afgewerkt. Gek genoeg hebben andere kleuren van dat type het niet.

Zijn ook al uitverkocht zie ik net. Blijkbaar toch in de smaak gevalen bij sommigen

Of te weinig inschrijvingen :wink:

1 like

Wel een aardige poging moet ik zeggen, maarja het is een Fromanteel… de naam alleen al.

Fromateel maakt elk jaar een LE voor de tulpenrally. Ze begonnen in 2016 met de Tukip 60 en dat was omdat het de 60e editie van het evenement was. Nu dus de 6e versie, voor het 65e jubileum.

Ik denk dat het misschien leuk is om zo’n horloge te kopen als je meedoet, maar een investering lijkt het me niet. Het immers een quartz van Fromanteel, geen Rolex. Hodinkee of Fratello hebben het iig nog niet opgepikt.

1 like

heb ik met Rolex…

1 like

Fromanteel had n slogan…briljant ,humor en bijdehand brutaal :

ROLEX ?? ROLEX ?? Mijn hond heet Rolex !!!

Groeten ,Fromanteel

:joy::joy::joy:fantastisch toch
Rolex interesseert t geen fuck.
125.000 stafford-eigenaren en 324.000 rolex-dragers in Nederland waren beledigd :laughing: (en wie zijn hun dan …)

Ik hou dr wel van, grootste merk ter wereld fukken.

2 likes

Het doet mij altijd aan gefrummel aan mijn teelbal denken.

3 likes

Is ook typisch Nederlands om n naam af te zeiken.
VAN DER KLAAAAUW ? 10k voor wat???
PELIKAAN ?? Whahaha wat n kutvogel !
VAN DER GANG ?? Dat is toch de moordenaar van pim fortuin ???
FROMANTEEL ? :joy::joy::joy:hoe dan ??

Maar noem je t JeanPiere de Fromantique ,Geneve…:+1:

1 like

Briljante manier van een Autovisie medewerker om van zijn gratis gekregen exemplaar af te geraken? :grinning:

VAN DER GANG ?? Dat is toch de moordenaar van pim fortuin ???

Dat was van der Graaf. Van der Gang is van de Bang.

gangbang? :fearful:

Jij snapt hem. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Niveau’tje weer!!

Klopt, kwam er ook pas later achter dat het om een advertentie ging. Was echter wel benieuwd wat mede forum leden vonden van het merk Fromanteel opzich. De meningen hierover zijn duidelijk voor mij nu :smile:

Autovisie, Tulpenrally, klinkt erg stoffig.
Categorie coltrui met lak riem.

1 like

In mijn optiek weinig mis met Fromanteel. Een flinterdun stukje echte historie.

Ben best nog wel content met mijn recente Globetrotter. Niks mis met Fromanteel en veel lager segment “echte merken” kunnen er echt wat van leren.

1 like

Tsja, Frederique Constant timmert aardig aan de weg, maar toch een (Austin) Healy versie… kweetetookniet…

Van het Web:

Heb zelf n paar jaar geleden in een over-enthousiaste bui binnen 9 maanden er 3 gekocht…grijze Generation ,blauwe Chrono Nautique en n blauwe Generation Chrono…plus geloof 8 bandjes omdat ze zo lekker makkelijk zijn.:confused:
Was ik ff 2000 kwijt aan Fromanteels :joy::joy::joy: .
Eentje verkocht,andere prima klokkies…grijze dresser en eentje met n glimmende bijlmer-band erop :+1:.
Weer s wat anders…seiko gaat ook vervelen.

4 likes

Tja zo heeft iedereen zn voorkeur! Gelukkig maar👍🏻