Omega gaat zéker Rolex achterna!
(Maar dan zonder het patser imago! )
P.s. Omega horloges kun je zonder schaarste kopen; dus geen vergelijking mogelijk met Rolex
Omega gaat zéker Rolex achterna!
(Maar dan zonder het patser imago! )
P.s. Omega horloges kun je zonder schaarste kopen; dus geen vergelijking mogelijk met Rolex
De Tintin… Niemand wilde dat ding, tot iedereen merkte dat niemand dat ding wilde en toen wilde iedereen 'm en werd ie geld waard. En toen ie geld waard was vond iedereen 'm mooi en wilde nog meer ‘liefhebbers’ een Tintin.
Briljant weer
Dank!
Lekker representatief, de hele horlogemarkt gaan generaliseren op het gedrag van 1 juwelier ?
Kommop @RLC ben beter van je gewent!
Geweldig
De Speedy tuesdays waren na de aanvankelijke hype en premiums juist weer wat gezakt.
Deze is ook wel serieus sexy hoor. Alleen die prijzen…
Die kost al 14k toch? Is al meer dan genoeg.
Ik zie over het algemeen de prijzen van Omega wel stijgen. Ook verschillende Seamasters zijn nu honderden euro’s duurder dan een jaar geleden. Kijk alleen maar naar de Smp 300 en de master co-axial.
Bij een icoon als de Speedmaster is er zeker nog ruimte naar boven. Kijk wat Rolex met de Daytona heeft gedaan en, meer recentelijk, Breitling met de Navitimer. Kwestie van tijd maar het gaat gebeuren.
De trog leeg en nu begin je aan de uitwerpselen?
Als ze mij nou eens bellen en me daar aanstellen als Chief QC, dan gaan ze ook nog eens de deur uit zonder teveel olie in de steengaten, zonder te hoge amplitude, met recht geplaatste en uitgelijnde wijzers, en met een uitgelijnde lunette en ingevette pusher/kroonpakkingen.
Populair zal ik er niet mee worden bij de rest van het personeel…
Waarschijnlijk zeggen we dit over 10 jaar ook over 2020…