Prijsverhogingen bij Omega (Speedmaster, Seamaster en Planet Ocean)

Hallo allemaal,

Zojuist op de Omega site gezien dat de prijzen voor zowel de Speedmaster Moonwatch als de nieuwe Seamaster omhoog zijn gegaan. De Speedmaster Moonwatch is van 4600 naar 4700 euro gegaan en de nieuwe Seamaster van 4500 naar 4900 euro. Eind vorig jaar was de Speedmaster nog 4300 euro. Gaat Omega Rolex achterna? Wat denken jullie?

MvG Ralph

Daarnaast zie ik dat de Planet Ocean 600m ook in prijs is verhoogd. Van 5700 naar 6200 euro.

8 likes

Met 100 euro? Nee

1 like

Stowa, Damasko… Ze gaan allemaal Rolex achterna

1 like

Eind december was de Speedmaster 4300 euro. In 4 maanden tijd 400 euro omhoog gegaan.
De nieuwe Seamaster is ongeveer een half jaar leverbaar en ook al 400 ekkermannen omhoog in prijs.

Damm, had gehoopt t nieuwe Bond horloge nog voor n ‘ouwe lagere prijs’ op de kop te tikken…

Gelukkig staat in het rood erbij “contact a boutique about this price”. Je kunt dus gewoon aangeven dat je dat belachelijk vindt, geen zorgen.

8 likes

Contact boutique about the PIECE, geen price…:wink:

6 likes

Jammer…:joy:

1 like

Blijkbaar betalen mensen het ervoor.

1 like

Ze willen allemaal Rolex achterna. Het ligt er maar aan of wij dat ook willen…:sunglasses:

Een cyclops moet de volgende stap zijn!

6 likes

Ja en glas dat zo spiegelt dat je de details op de dial niet goed ziet :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Leuk voor de vintage/youngtimer markt… Draag m’n '99’er niet veel meer… :wink:

Maar waanzinsprijzen eigenlijk. Toen ik mijn Speedy kocht, 2001, toen 2 jaar oud, 3995 gulden nieuw retail. Dat was al na een flinke prijsverhoging, toen. Zelf 1000 piek minder betaald.

1 like

Wie niet waagt, wie niet wint :slightly_smiling_face:

1 like

En onze RLC die weer een topic begint.

7 likes

Mijn minions hebben geen mei vakantie, die werken vrolijk door… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Belachelijke prijspolitiek :rage:

depositphotos_9927625-stockafbeelding-witte-zwarte-melkkoe-op-groen

Ja, als seiko rolex achterna ga met de prijsverhoging, dan kunnen de andere niet achterblijven. Maar serieus waarom zal ik 6K betalen voor een seiko (LX lijn) als ik voor dat bedrag een rolex sub kan kopen??

1 like

Waar?

2 likes

Ik hoop dat ik niemand op de tenen trap. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar zo mooi als deze 2254 worden de nieuwe SMP 300’s niet meer.

Geen Speedy style bracelet meer te krijgen op de SMP 300 / Ook geen subtiele golfjes meer / Swordhands kan je ook vergeten…

Wat betreft prijs verhogingen en het smakelozer maken van sommige klassiekers gaan ze wel Rolex achterna imho.

Groeten,

Noel.

9 likes