Geckota

Heb onlangs wat bandjes gekocht bij Watchgecko, en nu wordt ik overspoeld met aanbiedingen voor een Geckota horloge.
Is er al iemand die hier op in is gegaan, en wat was de kwaliteit?

Welk type?

Prima kwaliteit overigens. Ik heb deze gehad, ook gekocht via het forum. Laatste tijd zie je ze niet meer. Niet dit specifieke horloge gekocht overigens, meer ter illustratie

Fkes geleden, maar prima spul.

Het waren stalen Warrington solid stainless bandjes, zeer degelijk, daar is de eerste 20 jaar niets aan te restaureren :sunglasses:

Ik heb deze :

1 like

En is het wat?
Zelf heb ik geen enkel horloge in mijn verzameling met een zwarte kast, ben te bang voor een beschadiging denk ik.

Nog niet life gezien maar ze komen mij erg SARB-achtig/waardig over.
Mogelijk eens proberen.

Geen “high-end” natuurlijk , maar leuk genoeg om af en toe te dragen.
En: lekker goed afleesbaar!

Zwarte horloge kast is net zo iets als een gespoten auto bumper i.m.h.o.
Als ik naar 020 ga, monteer ik ( door schade en schande wijs geworden ) maar een grote trekhaak :innocent:

Ligt aan het materiaal van de kast.

Voor en achter een trekhaak? Soort van Unimog?

3 likes

Ik heb deze:

Erg leuke wijzerplaat en specs voor het geld, maar niet direct een uitblinker. Merk dat ik hem zelf eigenlijk nooit draag. Wel ook al vaak bandjes bij Watchgecko gekocht, over het algemeen een erg goede service!

1 like

Denk dat een stalen band nogal wat verschil zou maken…

Dit is de band waar hij standaard op kwam, geen stalen band beschikbaar voor dit model naar mijn weten.

@LeenV heeft er volgens mij een…

Groene leren bandje is ook van Watchgecko.
Erg fijn horloge en heel behoorlijke kwaliteit

5 likes

Dat zal voorlopig zo blijven.
Je e-mailadres zit nu in hun reclame systeem.

Als het goed is zit er in de mails een button waarmee
je deze reclame mails kan stoppen.
Anders blijven deze berichten binnenkomen tot St.juttemes.

Volgens mij kan je bij je bestelling gewoon aanvinken of je reclame wil hebben of niet dus ik snap het gezeur van TS niet helemaal.
Heb zelf diverse malen bij Watchgecko bandjes besteld en heb nog nooit een reclame mail ontvangen.

1 like

Vind het zelf erg mooie horloges, op fb hebben ze een “owners club” waar ze natuurlijk veel langskomen. Zit er zelf ook over na te denken om er 1 aan te schaffen, leuke beater voor weinig geld en een geckota met automaat is ook niet duur.

Alleen proberen ze ook veel limited of special edition te verkopen wat ik opzich wel zonde vind

wat foto’s van die fb group:

3 likes

Vind ik voorlopig helemaal niet erg, ben alleen benieuwd naar de kwaliteit van hun horloges.

1 like

Google en Youtube zijn uw vrinden :+1:

1 like