Geen contact te krijgen met Monsterwatches

Heb het hier vaker gelezen Monsterwatches levert modellen die vaak moeilijk te verkrijgen zijn. Maar contact is jammer genoeg ruk want heeft leuke modellen.

1 like

Ik heb ook een bestelling geplaatst en al betaald maar tot op heden nog niet geleverd gekregen. Reageert niet op mails, contact formulier of Facebook. Ik baal er van…

Geen paniek.

Ik heb al diverse horloges, accessoires etc besteld de laatste jaren bij MW.

Ook af en toe een vraag gesteld.

Nog nooit 1 antwoord gehad.

Maar wel altijd de spullen, al dan niet met levertijd die gemiddeld 8 weken bedraagt.

Zaken doen met MW is precies krijgen wat je koopt, maar geduld hebben,.

edit: Ook jouw retour zal vroeg of laat netjes verwerkt worden, zeker geen stress nodig !!! Wanneer die verwerkt wordt? Sowieso voor kerst :smiley:

1 like

Als ik 2 maanden moet wachten op een bestelling had ik hem wel ergens anders gekocht… De gunfactor die ik heb verdwijnt dan ook gauw

8 weken? Wow!

Ik heb deze week juist nog wel contact gehad met MW. Juist erg tevreden dat ik vandaag alsnog m’n enveloppe mocht ontvangen!
Echt daarnet nog een ervaring achter gelaten…

Hij kan het zich veroorloven blijkbaar. Nog nooit zullen ruk communicatie (lees geen) meegemaakt als met Rob. Alleen al vanwege de beroerde communicatie zou ik daar nog geen springbar meer kopen. Compleet disrespect voor je klanten.

11 likes

Dan hoop ik dat ik de volgende in rij ben…

12 weken zijn ook geen uitzondering!!!

Moet ik wel toegeven: ik kocht altijd horloges met een mod, bijna altijd.

Losse bandjes komen doorgaans binnen 2 weken binnen na bestellen.

Dit is algemeen bekend toch? Weet je als je er bestelt.

1 like

Dat is uiteraard allemaal netjes gebeurd.

Door alle verhalen nooit erover nagedacht om er ooit wat te kopen :blush:
Vind de berichten hier op het forum over MW dubbel. Je leest ‘kwaliteit’ en ‘lang wachten’ in één zin. Dat strookt niet met mijn beeld van een goede service.

Maar mensen blijven er blijkbaar kopen ondanks alle reacties.

2 likes

Voor mij was het in ieder geval eens maar nooit weer… Jammer

Lijkt mij duidelijk waar Rob zit. :wink:

17 likes

Dan ga ik voor Fast & Good en betaal ik liever iets meer.
Heb liever een beeld erbij wanneer ik een product kan verwachten :clown_face: .

Dan moet hij wel echt de goedkoopste zijn. Anders is het vreemd dat mensen er terugkomen. Of natuurlijk zijn service voor het midden van een horloge (of vervangen van glaasjes).

1 like

Maak je niet druk, je krijgt hem vast terug.

Als een prachtige vintage

15 likes

Heb JIJ een Seiko?
Wat moet je daarmee??? :thinking:

Dat is het probleem.

Fast en iets duurder bestaat niet. Voor zover ik weet biedt Rob iets aan wat niet overal zo te koop is… daarom heeft die het zo druk.

Ik denk als je hetzelfde doet? Maar dan wel met service, je echt rijk kunt worden…

Ik bestel graag bij Rob want de producten zijn altijd goed. En het komt altijd. Zie het als de belastingdienst; als je iets moet krijgen, moet je lang wachten, maar het komt altijd.

2 likes

Tja, dit had geen verassing mogen zijn voor je Ralph.
Ik heb er geen ervaring mee en kan je mededelen dat ik er hier veel over gelezen heb. Eind al goed, net als in een sprookje. Alleen de lengte van het sprookje is onbekend.

Het schijnt dus voor zover ik weet nagenoeg altijd goed te komen en weet niemand, waarschijnlijk ook Rob zelf niet wanneer dat zal zijn.
Lijkt me heel vervelend zo te moeten werken voor de man en voor de klant is het al niet leuker.

1 like

Je vergeet met enige trots.

2 likes

@RLC wil je snel in contact komen met hem? En geloof me het werkt wat ik nu ga zeggen (meerdere personen die dit probleem hadden zo geholpen) :joy: je gaat naar zijn facebookpagina en je reageerd op zijn laatste bericht dat hij geplaatst heeft. Binnen enkele minuten spreekt hij je aan thank me later :smirk:

1 like