Geen contact te krijgen met Monsterwatches

Hallo allemaal,

Ruim en maand geleden heb ik na maanden lang moeizaam contact het horloge uit onderstaand topic retour kunnen sturen naar Monsterwatches.

Volgens de track en trace code is het horloge in goede orde al geruime tijd ontvangen. Ik heb in de tussentijd nog geen ontvangst bericht ontvangen of een bericht over hoe nu verder. Via de mail en WhatsApp krijg ik geen contact met Monsterwatches. Iemand een telefoonnummer of iets dergelijks beschikbaar zodat ik in contact kan komen met Monsterwatches? Alvast heel erg bedankt.

MvG Ralph

Misschien via Facebook messenger proberen?

Maar als je via whatsapp contact heb dan heb je toch al z’n nummer of zie ik dat verkeerd?

1 like

Zal uiteindelijk wel goed komen, Rob zal het wel druk hebben.

1 like

Is een nummer specifiek voor WhatsApp. Kun je niet bellen.

Misschien leest hij mee op dit forum.

Bel je 'm via whatsapp?

2 likes

Geen probleem,bij Rob is het gewoon;geen bericht is euhh geen bericht :sweat_smile:

11 likes

Ook bij het retour sturen van een horloge moet er een formulier bijgevoegd zijn, anders is het heel lastig om de juiste eigenaar te vinden, zie de website bij contact.

Ik lees al jaren niets anders over hem. Schijnt dat alleen via Facebook je enige kans maakt op tijdige reactie.

1 like

From a horological point of view had je deze moeten zien incoming. Je leeft al lang genoeg op het forum om te kunnen weten dat het contact shitter is.
Now you have to wait and sit on the blisters.

78 likes

Ik heb het idee dat Ralph maar weinig topics leest. Buiten zijn eigen met liefde, ziel en zaligheid gemaakte topics natuurlijk.

14 likes

Heb het hier vaker gelezen Monsterwatches levert modellen die vaak moeilijk te verkrijgen zijn. Maar contact is jammer genoeg ruk want heeft leuke modellen.

1 like

Ik heb ook een bestelling geplaatst en al betaald maar tot op heden nog niet geleverd gekregen. Reageert niet op mails, contact formulier of Facebook. Ik baal er van…

Geen paniek.

Ik heb al diverse horloges, accessoires etc besteld de laatste jaren bij MW.

Ook af en toe een vraag gesteld.

Nog nooit 1 antwoord gehad.

Maar wel altijd de spullen, al dan niet met levertijd die gemiddeld 8 weken bedraagt.

Zaken doen met MW is precies krijgen wat je koopt, maar geduld hebben,.

edit: Ook jouw retour zal vroeg of laat netjes verwerkt worden, zeker geen stress nodig !!! Wanneer die verwerkt wordt? Sowieso voor kerst :smiley:

1 like

Als ik 2 maanden moet wachten op een bestelling had ik hem wel ergens anders gekocht… De gunfactor die ik heb verdwijnt dan ook gauw

8 weken? Wow!

Ik heb deze week juist nog wel contact gehad met MW. Juist erg tevreden dat ik vandaag alsnog m’n enveloppe mocht ontvangen!
Echt daarnet nog een ervaring achter gelaten…

Hij kan het zich veroorloven blijkbaar. Nog nooit zullen ruk communicatie (lees geen) meegemaakt als met Rob. Alleen al vanwege de beroerde communicatie zou ik daar nog geen springbar meer kopen. Compleet disrespect voor je klanten.

11 likes

Dan hoop ik dat ik de volgende in rij ben…

12 weken zijn ook geen uitzondering!!!

Moet ik wel toegeven: ik kocht altijd horloges met een mod, bijna altijd.

Losse bandjes komen doorgaans binnen 2 weken binnen na bestellen.

Dit is algemeen bekend toch? Weet je als je er bestelt.

1 like