Ruim en maand geleden heb ik na maanden lang moeizaam contact het horloge uit onderstaand topic retour kunnen sturen naar Monsterwatches.
Volgens de track en trace code is het horloge in goede orde al geruime tijd ontvangen. Ik heb in de tussentijd nog geen ontvangst bericht ontvangen of een bericht over hoe nu verder. Via de mail en WhatsApp krijg ik geen contact met Monsterwatches. Iemand een telefoonnummer of iets dergelijks beschikbaar zodat ik in contact kan komen met Monsterwatches? Alvast heel erg bedankt.
Ook bij het retour sturen van een horloge moet er een formulier bijgevoegd zijn, anders is het heel lastig om de juiste eigenaar te vinden, zie de website bij contact.
From a horological point of view had je deze moeten zien incoming. Je leeft al lang genoeg op het forum om te kunnen weten dat het contact shitter is.
Now you have to wait and sit on the blisters.
Heb het hier vaker gelezen Monsterwatches levert modellen die vaak moeilijk te verkrijgen zijn. Maar contact is jammer genoeg ruk want heeft leuke modellen.
Ik heb ook een bestelling geplaatst en al betaald maar tot op heden nog niet geleverd gekregen. Reageert niet op mails, contact formulier of Facebook. Ik baal er van…
Hij kan het zich veroorloven blijkbaar. Nog nooit zullen ruk communicatie (lees geen) meegemaakt als met Rob. Alleen al vanwege de beroerde communicatie zou ik daar nog geen springbar meer kopen. Compleet disrespect voor je klanten.