Geen reactie monsterwatches

Is er iemand die dezelfde ervaring heeft met geen reactie krijgen van Monsterwatches?
Ik had voor een verjaardag een leuke Seiko modificatie in gedachten maar die kan ik nu wel vergeten.
Al geruime tijd geleden via het webformulier een aanvraag gedaan. Daarna nog reminders gestuurd via de Facebook pagina en hetzelfde webformulier maar helaas nul reactie…
Ik ben er nu wel klaar mee. Wel erg jammer.

Lees het topic over MW en trek je conclusies…

Heb je al gezocht hier op het forum…erg veel te vinden want er is erg veel over geschreven. Even op het vergrootglasje klikken en “Monsterwatches” intikken.

Ja, soms is ie wel wat traaaaaaaag qua reageren…áls ie al reageert :expressionless:
Maar de ene dag is blijkbaar de andere niet, soms binnen 5 minuten en berichtje terug.
Echt wennen doet t nooit.

Tja, voor een hobby moet je tijd vrij maken… Maar dat lukt Rob niet altijd…
Maar hij levert uiteindelijk wel altijd is mijn ervaring.
@HanDavinci voor de mod benaderen?

1 like

Dat was inderdaad wel handig geweest als ik dat eerst had gedaan :slight_smile:

1 like

Rob heeft een vreemde kronkel in zijn hoofd, Lekker links laten liggen.
Ik heb vaker zaken gedaan met Rob, Soms lijkt het een tijdje goed tegaan en uit het niets heeft hij weer vreemde fratsen. Zelfs gratis zou ik niets meer hoeven te hebben van hem.

Tip…
Han lief aankijken misschien in combinatie met MisterLimited.

1 like

Wil je Han niet direct noemen aub. Dank alvast.

Eventueel wil ik wel als tussenpersoon optreden…

3 likes

Nou ja, kennelijk behoor ik tot de categorie waarop helemaal niet wordt gereageerd. Wel jammer van mijn tijd. Ik hou er niet van ergens aan te kloppen zonder dat ik weet wat ik wil. Dus ruim voordat ik contact heb gezocht, heb ik uitgezocht wat ik wilde en wat er mogelijk is. Dat kost tijd en bovendien ga je je er dan ook al erg op verheugen. Helaas voor niets.

2 likes

:point_up: Mijn secretariaatsmedewerker handelt vanaf hier de rest af.

6 likes
1 like

Tja. Denk dat meneer Rob het niet slecht bedoeld. Heb al vele recensies over hem gelezen. De conclusie die ik heb getrokken is dat, zodra je ergens geld voor gaat vragen, mensen toch wel professionaliteit en (snelle) service van je verwachten. Hij is is en blijft gewoon hobbyist, maar profileert zich als serieuze webshop wat nogal wat teweegbrengt.

Toch met mijn hand over mijn euh…euh…hart gestreken, en chef Duikmaster een pm gestuurd.

1 like

Gewoon Flesje southern comfort fiksen en je komt een heel eind of niet @HanDavinci?

Of even lekker met je hand over zijn euh euh hart strijken :rofl:

Is het zo erg dat je tegenwoordig zelf moet pben ?

Dat was eerder. Die prijs is onveranderd, maar ik haak al af als ik “coin bezel” lees tegenwoordig.

Dat mag alleen een bloot dikkertje doen.

En nee, dat heet forumspirit

Dank daarvoor.

#metoo

#notyou :joy: