Monsterwatches

Na een duikhorloge bij Rob besteld te hebben vertoonde deze een telkens terugkerende storing,werd overigens ook telkens weer kosteloos hersteld.
Na aangegeven te hebben hier niet blij mee te zijn liet Rob me na anderhalf jaar een nieuw klokje uitzoeken(BFK!) en me slechts een zeer gering bedrag bijbetalen(1e horloge was stuk goedkoper)
Zeer klantvriendelijk,kan hem absoluut aanbevelen qua pijs/kwaliteitsverhouding en service!!!

8 likes

Ik ben van plan een Monster aan te schaffen bij http://www.monsterwatches.nl/.
Wat is jullie ervaring met deze site/ bedrijf?

Bedankt voor de reactie rob.

Bij www.monsterwatches.nl heb ik onlangs twee duikertjes gekocht. En dat gaat geweldig bij Rob van Herpt. Niets dan lof voor de snelle en keurige afhandeling. Jammer dat ik geen tijd had anders was ik zelf even naar Hilversum gereden om even bij hem te kijken.

Ik had al zo’n idee dat het bij Rob van Herpt goed zaken doen is. Ik heb dan ook al een oranje monster in bestelling staan.
Heeft hij een winkel? Of is dit een nevenactiviteit?

Rob.

Volgens mij een nevenactiviteit. Je hoeft je geen zorgen te maken, ik heb niks anders dan lof over deze forumlid. perfecte service en goedkoper dan de aanbieders op marktplaats/speurders. En je krijgt zelfs de originele boekjes/doos erbij wat je dus niet krijgt bij de aanbieders op marktplaats/speurders tenzij je bijbetaald.
Zo heb ik hem gekregen.

Rob is een horlogegek die dit er als nevenactiviteit bij doet. Ik heb 3 monsters bij hem vandaan.
2 opgehaald in Hilversum en 1 kwam hij nog ff bij mij thuis brengen om samen te modden.

Met dit als resultaat.

Ik had je horloge reeds gezien op de site bij het onderdeel: galery en diverse andere forums.
Bijzondere lederen band, lijkt wel een beetje op die van Kiber.
Ik ga voor stalen band, ivm zwemmen.
Thanx.
Gloeit de lamp nog een beetje met deze hitte?? (:smiley:

Even voor de zekerheid…

Ik ben dus Rob van monsterwatches…(Robbie409) en deze topic is door een naamgenoot gestart.

(straks valt het forum over me heen omdat ze denken dat ik naar complimenten hengel :D)

Ik moet wel een beetje blozen van al die lovende woorden (tu)

4 likes

Super en je wordt perfect te woord gestaan.

Bij Rob zijn er veel mogelijkheden. En de afhandeling is perfect. De beste en goedkoopste Monster leverancier van Nederland.

En rob, een beetje tevreden met de service?

Jazekers,

maar alles ging ook (tu)!! Marley service.

Donderdag via mail aangegeven dat ik een watchadoo wilde en vandaag (zaterdag) lag hij op de mat!

Wat een super snelle afhandeling!!! De band is trouwens ook super!

ps: foto’s volgen nog, hij zit om mijn Orsa Pro Diver(quartz)

Afgelopen Woensdagavond om een uur of elf s’avonds stuitte ik op www.monsterwatches.nl (mede door dit forum)
op zoek naar een mooie Duiker Automatic.
Al lezend op de site stuitte ik op Seiko Samurai Titanium. Ik was meteen verliefd en heb dan ook gelijk besteld om iets over elfen.
Ik kreeg gelijk reactie van Rob en na wat mail wisseling diezelfde avond werd mijn Seiko Samurai de volgende dag persoonlijk afgeleverd door Rob.
Kortom perfecte service !

Rob, Nog bedankt !

Tom

Veel plezier met je aanwinst Tom, we zien de foto’s binnekort wel op de site.

Hoi,

Bedankt, ik ben er nog “steeds” erg blij mee ! Er staan genoeg foto’s op het net, maar deze kan er ook nog wel bij.
De wijzerplaat ziet er nu blauwer uit door de flits. (in vergelijk met daglicht).
Ik vind hem in het echt nog mooier ! :slight_smile:

Als Seiko-diver-verslaafde liep ik al een tijdje te snuffelen naar een titanium Samurai. En die heb ik bij Rob van Herpt van monsterwatches.nl gekocht. Hij reageert snel op e-mails, hij is vriendelijk en je hebt je horloge in no-time thuis. Op mijn verzoek heeft hij zelfs de titanium band voor me op maat gemaakt.
Ik ben in ieder geval dik tevreden over Rob van Herpt en ik lees hier dat veel anderen dat ook zijn. Een aanrader dus!

Hallo .Maandag Oranje monster besteld vandaag is hij bezorgd , de band is prima op lengte gemaakt .ik heb aleen maar lof over deze Seiko man :: GR. Karel alias Jacob

Valt aan dit alles niet veel toe nieuws te voegen, Rob levert nog steeds prima service en spullen, als je een seiko op het oog hebt eerst aan Rob denken ! Meer een verkoper van liefhebber naar liefhebber en dat toont ! (tu)

een prima verkoper, snel, efficient en vriendelijk

ik ga zeker nog een horloge aanschaffen, als ik weer geld heeft!

sam