Monsterwatches

Vrijdagavond een Tissot T-Navigator 300 besteld en het geld over gemaakt, dinsdag verstuurd en donderdag (postbode op woensdag gemist) het pakketje binnen. Netjes verzorgd in originele doos met boekjes en het garantiebewijs ingevuld. Rob checkte nog even per email of alles goed was binnen gekomen; dat zie ik graag.

Heb zojuist mijn 2e bestelling binnen van Rob van Herp. Perfect geregelt allemaal. Rob doet wat hij belooft en ik hoop dat alle bestellers dat ook blijven doen.

Ik heb dus net een horloge besteld bij Rob en zal zeker ook mijn ervaring hier op het forum zettenā€¦
Email contact tot nu heel goed en snel.

Marco

Vandaag dus de Black Monster binnen gekregen.
Helaas niet in orginele doos, maar verder helemaal in orde.
Band was al ingekort, met de schakels netjes in de foam.
Helemaal top!

Afgelopen zondag via email interesse getoond voor een SKX007 (Seiko Duiker) en wat extra info gevraagd. Hierop kwam snel een keurige reactie. Na wat heen en weer gemailt te hebben over de exacte maat heb ik maandag de bestelling definitief geplaatst en 's avonds het bedrag over gemaakt. Vannacht een email ontvangen dat het horloge ā€œzometeenā€ in de bus zou liggen. Verder werd vermeld dat als het bandje te klein mocht zijn ('heb dikke polsen) ik dit even moest laten weten. Toen ik vanavond uit mijn werk kwam vond ik inderdaad een stevige bubbeltjes enveloppe met daarin het horloge.

Werkelijk een prachtig exemplaar (past ook perfect) en dus zeer goede ervaringen met www.monsterwatches.nl.

Is alles wat aangeboden wordt 2e hands of levert Rob ook nieuw spul?

Groet,
Steven

Wat ik van Rob begrepen heb is dat hij via het internet alleen maar nieuwe horloges aanbiedt. 2e hands horloges biedt hij alleen op beursen/markten te koop aan zodat de koper van te voren goed de staat van het horloge kan beoordelen.

Zo is het inderdaad. Ik heb nieuw, maar ook een enkele inruiler. Om misverstanden over kwaliteit etc te voorkomen verkoop ik de inruilers het liefst persoonlijk, dus dat is op de Rikketik (of langskomen natuurlijk).

Ook ik kan www.monsterwatches.nl aanraden!

Vr gr Ron

valjoux 7750 Schreef:

Volgens mij een nevenactiviteit. Je hoeft je geen
zorgen te maken, ik heb niks anders dan lof over
deze forumlid. perfecte service en goedkoper dan
de aanbieders op marktplaats/speurders. En je
krijgt zelfs de originele boekjes/doos erbij wat
je dus niet krijgt bij de aanbieders op
marktplaats/speurders tenzij je bijbetaald.
Zo heb ik hem gekregen.

Dus je krijgt er zoiezo een box en boekje bij? Want dat lijkt me wel fijn, zoals gruiter beschreef, kreeg hij 'm niet in een doos toch? Ik hoop snel iets van Rob (of iemand anders) te horen.

De Seiko doosjes zijn bijna niet aan te komen, ik heb er een paar maar bewaar die voor mensen die ze als cadeau voor iemand kopen.
Ik heb ook lederen Seiko standaards, die lever ik soms bij als vervanging.

Maar helaas zijn de doosjes niet eenvoudig hierheen te halen, vandaar mijn terughoudendheid.

Prima kerel, alles goed voor elkaar ! (tu)
(vandaag mijn Seiko Aviator binnen gekregen)
Groet,
Werner

Bedankt mensen voor de vele reacties die ik hier heb kunnen lezen.
Dit geeft me veel vertrouwen www.monsterwatches.nl.
Heb rob dan ook na dit allemaal gelezen te hebben een mailtje gestuurd voor wat info.
Ikzelf vind de standaard monster met zwarte wijzerplaat en stalen band een mooi horloge.
mvg
John

Wederom naar volle tevredenheid gekocht bij Rob. Daarnaast biedt Rob een zeer goede garantie aan en dat is wat hem onderscheid van andere aanbieders van Seiko horloges.

Vr gr Ron

Als toevoeging op wat ik op het ā€œalgemene horlogepraatā€ forum al gezegd heb:
Met Rob is het prima zaken doen. Je kunt vast voor een tientje minder een Seiko op Ebay vanuit Singapore of Thailand ofzo laten komen (hoewel dat na verzendkosten natuurlijk vaak tegenvalt). Maar als je voor (vriendelijke) service wilt gaan, en je wilt verzekerd zijn van een goed product moet je bij www.monsterwatches.nl zijn!

Dus als je nog een Seiko nodig hebt, twijfel niet langer :smiley:

Groeten,

Stefan

Vandaag het black monster horloge in perfecte staat ontvangen van Rob.
De enige die hier langzaam is geweest is niet Rob met zijn supersnelle verzending ,maar de bank die een paar dagen nodig heeft om het geld over te schrijven.
Rob bedankt voor de correcte afhandeling en info mailtjes die ik van je mocht ontvangen.
Mijn volgende horloge zal vast en zeker van jou afkomstig zijn.
mvg,
John

Seiko Titanium Zwart besteld, en twee dagen erna al om mijn pols, echt super service Rob, en volledig tevreden!

Heb goede ervaringen met Rob.

Gerwin

Laatste Rikketik samen met Marten P aan de stand van Rob geweest; Marten nam het horloge GRATIS mee tot hij bij de uitgang ontdekte dat hij niet betaald had. Snel terug naar Rob en betalen. Bij Rob is het prima voor elkaar zodat ik hem iedereen kan aanradenā€¦

Bojo

(tu) (tu) (tu) (tu) (tu) (tu) (tu) (tu) (tu) (tu)

Ben zeer tevreden over de service van MONSTERWATCHES.
je krijgt zeer snel reactie op je e-mails door Rob van Herpt.
Heb een Seiko Aviator besteld en die is nu al onderweg naar Belgie.
Als je een Seiko zoekt is dit het adres dat mijn volledige vertrouwen krijgt.
Ik geef Rob een cijfer 10, want een betere service kan ik mij niet voorstellen.

Marten van Woensel uit Antwerpen.