Monsterwatches

Van het weekend heb ik een zwarte monster gekocht van Rob op de rikketik. Ik was er van te voren nog niet helemaal uit of het een oranje of een zwarte moest worden. Dus even met Rob gemaild of hij ze beide voor mij wilde vasthouden (ik woon in Groningen). Dit was geen probleem.

Uiteindelijk is het de zwarte geworden met stalen band, de oranje was me iets te fel. Nog een fijne nato band er bij voor de warme dagen. Nu, enkele dagen later, moet ik zeggen dat ik ook met het virus geinfecteerd ben :slight_smile:

Het viel me op dat Rob zijn buurman (op de rikketik) de monster iets goedkoper verkocht, maar deze gaf geen garantie.
Bij Rob krijg je echter 1 jaar garantie en dat is wat mij betreft klasse bij grijze import.

Seiko premier bij Rob besteld prima service hij heeft zelfs het horloge bij me thuis afgeleverd met een extra bandje. Prima allemaal.

Ik heb er 2 keer een Seiko gekocht en is prima gegaan, de horloges zien er goed uit (tu)

Rob reageert altijd snel op mail. Op bijna elke vraag heeft hij antwoord en komt met goede suggesties.
Garantie van 1 jaar krijg je van monsterwatches.
Tegen een concurerende prijs heb je geen gedoe met het buitenland of de douane.
Na betaling is de bestelling snel in huis, goed verpakt.
Tot nu toe 2 bestellingen gedaan en afgehandeld zoals hierboven beschreven.

Tja, zijn naam is eigenlijk de afkorting van Razendsnel, Onbezorgd Bestellen.

Op de rikketik heb ik aan Rob gevraagd of hij een horlogebandje dat ik ooit bij hem had gekocht voor mij op maat wilde maken. Dit was geen enkel probleem.

Tevens heeft Rob op mijn zwarte Seiko monster voor een schijntje een zichtbodem geinstalleerd. Rob had hiervoor eigenlijk geen bodems op voorraad maar heeft mij dik gematst en de bodem van een van zijn eigen mods gehaald. Echt klasse!

Omdat dit alles wat tijd koste kon ik me verlekkeren op Rob’s mooie spulletjes en heb ik ook nog eens een gemodde Seiko Samurai aangeschaft.

Ik heb Rob ervaren als een zeer vriendelijke man. De service was zoals jullie vast al weten gewoon prima.

Ook ik heb intussen bij Rob mijn derde horloge aangeschaft ik kan niet anders zeggen alles is top geregeld hij had zelfs mijn derde horloge vooruit gestuurd voordat ik betaald had hij ging toen op vakantie dit maak je niet altijd mee Klasse Rob.

Rob heeft zijn site www.monsterwatches.nl bijgewerkt. Ziet er goed uit: veel interessante informatie.

Ook ik wil mijn bijdrage hier leveren.

Enige tijd geleden bij Rob een gemodificeerde Samurai gekocht. Rob kwam hem zelfs langs brengen. Band op maakt gemaakt etc.

Fantastische service en een prima contact.

Kan ik van harte aanbevelen. Beter bestaat niet.

Ik heb vrijdag een Monster besteld bij Rob.
De correspondentie via de mail verliep erg vlot, en vandaag had ik mijn Monster al thuis.
Het horloge was goed verpakt, en de band was door Rob al op maat gemaakt.

Kortom, een dikke aanrader.

De band al op maat? Da’s wel héél ehh helderziend? :slight_smile:
Jur

Hij had natuurlijk wel eerst gevraagd wat m’n polsomtrek was. :wink:

Inmiddels ook hele goede ervaringen met Rob, prima contact, en een schitterend monster geleverd, bedankt Rob.

Ruud

Ik had een probleempje met een Seiko die ik had gekocht bij Rob. Er zat een onregelmatigheid onder het glas, heel klein, was me pas na een half jaar opgevallen. Maar als je het eenmaal gezien hebt blijf je het zien. Omdat ik geen kastopener heb en eigenlijk geen ervaring met het openmaken van horloges, heb ik een mail gestuurd naar Rob met een foto. Was allemaal geen probleem. Ik heb het horloge woensdag per post verstuurd en vrijdag was het horloge weer terug en het probleempjes was opgelost. Zonder verdere kosten.

Klasse Rob. (tu) (tu) (tu)

Michel

Ja, Rob moet de forum leden te vriend houden;)! En dat doet hij ook graag!

Het leek een vogeltje, het was een wit draadje. Ik denk een restje witte verf.

Graag gedaan!

Zojuist een mailtje gestuurd naar Rob.

Ik wilde weten of mijn Seiko Samurai die ik bij hem heb gekocht ook gegarandeerd waterdicht is. Dit omdat hij door Rob is ‘gemod’. Nog geen tien minuten later kreeg ik al een reactie.

En wat blijkt? Ik kan volgens Rob gewoon gaan duiken met mijn Samurai en mocht er wat misgaan dan kan ik terugvallen op zijn garantie.

Keurig van Rob toch??

Zojuist weer een prachtige watchadoo band bij Rob besteld en al de volgende dag op de mat. Paar dikke splitpennen keurig in een los zakje bijgeleverd. Dit is echt superservice en ik beveel dit adres dus van harte aan, en zal zeer zeker nog meer gaan bestellen bij Rob.Dus doe niet moeilijk en bestel gewoon bij Rob.

bert

Vandaag mijn SKX009 die ik bij Rob had besteld in de bus gekregen, prachtige horloge, vlotte en snelle afhandeling.
Zeker een aanrader!!!

Eerste Monster bij Rob gekocht. Top geregeld en zeer goede communicatie. Ik heb hem heel wat keren gemaild met vragen en op alle emails werd netjes gereageerd.

Topperetje dus. (tu)

Net voor mijn vakantie (vandaar late reactie) mijn eerste horloge (Tissot Touch) gekocht bij Rob. Had zijn naam van een collega, zou een vertrouwd adres zijn. En ja hoor dat is 't ook. Snelle reacties op mail en hij komt zijn afspraken na. Wat mij betreft een topper, ik kom zeker nog eens bij hem terug.

gr marcel