Gepersonaliseerde dials

Ik denk dat jouw voorbeeld inderdaad gaat vervelen. Ik ben onderstaande op instagram tegengekomen en dit vind ik dan wel weer mooi en subtiel. Dit gaat ook niet vervelen.

1 like

Er bestaan topics over dials beschilderen, leuk om te lezen en te zien, die schildpad vind ik te Disney achtig. maar is persoonlijk, smaken verschillen nu een maal, ik zou dan een duiker verkiezen

Yup, heel gaaf. Wat zou het betekenen?

Ik dacht eigenlijk iemands naam maar het kan natuurlijk ook iets anders betekenen. @FransT?

1 like

Voor hetzelfde geld staat het op z’n kop. Zien wij toch niet.

2 likes

Ik gok “Goede uitlijning is overrated”

5 likes

Of “Handwinding is for bitches”

4 likes

Je bedoelt je eigen draadje? Dan maak ik hier gewoon de ‘show your painted dial’ van… :smirk:

2 likes

Klopt, deze bedoelde ik, tegenwoordig maak ik schilderijen ook van horloges, binnenkort één die af is.

1 like

Het is ook een veel voorkomende Chinese naam, maar het ligt dicht bij het woord " connection " in het Japans.
Aldus een collega die verder niks meer zegt.
:jp:

1 like

Ik had o.a. deze op m’n Samsung Gear v1 Jet Black.
En hij verveelde nooooooit:

1 like

Al met al is dat een flexibele optie…

Dat is het leuke van een smartwatch. Je fantasie is de grens.
En het helpt als je handig bent met Photoshop en computer/telefoon.

Onderstaande had ik nagebootst van mijn echte vintage Seiko H239 voor op de smartwatch:
afbeelding

5 likes

Ik denk het niet.
Zie na een kwartier aandachtig kijken nog steeds niet wat het voorstelt.
Nee, dat zit wel goed :grin::+1:

Haha dit is mijn wijzerplaat voor mijn SKX! :joy: Naja bijna dan, ik heb hem door dezelfde persoon laten maken inclusief de wijzers, deksel en bezel.

Er komt ook nog een nieuwe tophat sapphire crystal, chapter ring, kroon en band alleen die moeten nog binnen komen.

5 likes

Nice, heb je die zelf gekocht of is het een voorbeeld van internet? Ben benieuwd naar de gebruikte techniek (print of handwerk e.d.).

Schiet me die JLC reverso uit het van Gogh museum te binnen, ruim een ton als ik het wel heb :innocent:

p.s.

Was de platina versie

1 like

Persoonlijk houd ik iets meer van subtielere versies…

3 likes

Persoonlijk genoeg?

M’n motor:
afbeelding

5 likes

Hier stond ik wel van te kijken.

4 likes