Ik denk dat jouw voorbeeld inderdaad gaat vervelen. Ik ben onderstaande op instagram tegengekomen en dit vind ik dan wel weer mooi en subtiel. Dit gaat ook niet vervelen.
Er bestaan topics over dials beschilderen, leuk om te lezen en te zien, die schildpad vind ik te Disney achtig. maar is persoonlijk, smaken verschillen nu een maal, ik zou dan een duiker verkiezen
Yup, heel gaaf. Wat zou het betekenen?
Voor hetzelfde geld staat het op z’n kop. Zien wij toch niet.
Ik gok “Goede uitlijning is overrated”
Of “Handwinding is for bitches”
Je bedoelt je eigen draadje? Dan maak ik hier gewoon de ‘show your painted dial’ van…
Klopt, deze bedoelde ik, tegenwoordig maak ik schilderijen ook van horloges, binnenkort één die af is.
Het is ook een veel voorkomende Chinese naam, maar het ligt dicht bij het woord " connection " in het Japans.
Aldus een collega die verder niks meer zegt.
Al met al is dat een flexibele optie…
Dat is het leuke van een smartwatch. Je fantasie is de grens.
En het helpt als je handig bent met Photoshop en computer/telefoon.
Onderstaande had ik nagebootst van mijn echte vintage Seiko H239 voor op de smartwatch:
Ik denk het niet.
Zie na een kwartier aandachtig kijken nog steeds niet wat het voorstelt.
Nee, dat zit wel goed
Haha dit is mijn wijzerplaat voor mijn SKX! Naja bijna dan, ik heb hem door dezelfde persoon laten maken inclusief de wijzers, deksel en bezel.
Er komt ook nog een nieuwe tophat sapphire crystal, chapter ring, kroon en band alleen die moeten nog binnen komen.
Nice, heb je die zelf gekocht of is het een voorbeeld van internet? Ben benieuwd naar de gebruikte techniek (print of handwerk e.d.).
Schiet me die JLC reverso uit het van Gogh museum te binnen, ruim een ton als ik het wel heb
p.s.
Was de platina versie