Gestolen Yachtmaster

Als er dan persè sprake moet zijn van bans, wat natuurlijk niet zo is, dan allebei naar de conrector.

Hahaha laat me niet lachen. Zou niet gekker moeten worden.
Jij moet dan ook mee hoor.
:smiley:

Ik doneer ook nog even 2 cent in het potje. @RDK dat je aangeeft dat je niemand beschuldigt maakt nog niet goed dat je iemand er aan de haren bij sleept door het linken naar adverteerder. Had je het gewoon bij tekst gehouden en de fishy zaken vermeld die jouw inziens duiden op vage herkomst had dat volstaan. Ik kan de reactie van @Rotterdammert best begrijpen. Het had zo niet gehoeven en ik wil je hiermee niet besxhuldigen van vals beschuldigen maar ik had gewoon even tijd om wat te typen.

On topic: ik hoop dat de yachtmaster ooit weer terecht zal komen in goede staat

2 likes

Misschien de titel van dit topic aanpassen naar " Gestolen Topic"? :thinking:

4 likes

Ik stel voor naar ‘ervaring met (ver)kopers’ mocht er werkelijk wat mis zijn😉

1 like

Heren, deze discussie kan gestaakt worden want er is zoals verwacht niks mis met dit horloge

2 likes

We weten nu je mening. Move on

1 like

Goed om te horen!

Met de verkoper was al niets mis, met het horloge gelukkig ook niet. Een gerenommeerd veilinghuis zal toch geen gestolen waar aanbieden, lijkt me zo.

Eind goed, al goed.

Excuses heb ik reeds aangeboden, nu maar afwachten wat de moderators besluiten.

Hoe dan ook, een fijne avond.
Yamas!

2 likes

Dat doe ik ook wel hoor, maak jij je maar niet druk ;).

Is al jaren zo.

@RDK, bedankt voor je excuses. Mijn excuses voor mijn heftige reactie. @allen, laten we dit stuk van het topic sluiten en onze ogen open houden voor de betreffende yachtmaster.

16 likes

En nog een biertje optrekken, Proost! Allemaal…

1 like

:tumbler_glass:

Euh , ik bied ook 2 TH kiriums aan zonder doos , papieren en reserve schakels …

Jij boefje😁

2 likes

1 like

Poeh poeh poeh. Ik strijk met mijn hand over mijn hart en ga jullie één keer broodnodige wijze raad geven.

Ga lekker 10-20 minuten per week op het strand liggen (onder de zonnebank) en je krijgt nog steeds je zonnamientjes binnen. Hiermee voorkom je een herfstdip en blijf je vrolijk, zelfs in de donkere dagen :sun_with_face: :relieved:

#Negeer mijn raad niet. Ik wil in december bruine polsjes zien :sunglasses:

2 likes

No problem. Ze rollen hier zelfs de rode loper voor ons uit.

3 likes

Ja baas :wink:

5 likes