GEVONDEN! Getwijfel om niks(denk ik)

@Aviamarino Daar heb je zeker een punt, misschien wel een meenemen en alsnog daar een kopen :joy:
@Brench Ja het duurt nog wel even hoor, maar tegen die tijd zal ik je wellicht nog even raadplegen ja, thanks!

Heb zojuist de Gw-5000 “in het eggie” kunnen bekijken en passen bij @anon50762135EV (heel chill dat dit gewoon kon) en ik ben er toch wel over uit dat dit hem gaat worden. Op naar ebay!

Toch bedankt voor alle reacties! Wie weet komt er nog een tweede reisklokje bij :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Heeft 'm je niet meteen aangesm… Uhhh verkocht? :wink:

1 like

haha nee die GW 5000 hou ik lekker :wink:

1 like

Waarvan akte, deze zal echt buiten het forum moeten worden verkocht. :joy:

2 likes

No Fear, lukt ook gewoon. :wink:

1 like

Nee het is me niet gelukt hem mee naar buiten te smokkelen.
Probeerde hem nog af te leiden met een fles bier, maar zelfs dat mocht niet baten.:grin:

3 likes

Wordt erg gewaardeerd!

4 likes

Lekker biertje!

Yup en zeer attent van @dpvh

En natuurlijk slechts te nuttigen uit het originele Kwak glas.

:thumbsup:

2 likes

Waarom geen PRO Trek ? Heb ik destijds altijd aangehad op vakanties / reizen. Solar powered en leuke speelfuncties.

De titanium versie.

Of een leuke gmt misschien

Het begon met een zoektocht
Toen kwam de passessie bij @anon50762135EV , waarvoor dank.
Toen het ebay avontuur…
En na eindeloos de nogal “basic” Correondos Windows Phone app (ja zeker die bestaat!) refreshen was die zaterdag dan daar.
Direct de vrienden appen dat ik toch maar iets later kwam omdat ik nog even langs het postkantoor moest.
Uitpakken als een gek, blij zijn en direct de bossche kroeg in(betere test is er toch niet?)

En na een tweetal dagen om m’n pols kan ik toch zeker wel zeggen dat ik er blij mee ben.

En wat is een slap verhaal zonder foto’s? 3x niks.

Japanse krant als verpakkingsmateriaal.
Kranten en horloges waar heb ik dat toch eerder gezien?

Een doos

In een doos…

En jahoor daar is die dan!

Bonus:
Auto’s met horloges doen het altijd goed toch?

Om de pols!

Ruig ding hoor! (bij gebrek aan echte woestijn)

Danku voor het meekijken

8 likes

Hallo,
Welke g-shock is dit die je hebt aangeschaft? De gw-5000 of een ander nummer? Vindt deze van de types het mooist met het all black tekst op het horloge. En voor een ander bandje wat zijn hierin de opties?

1 like

het is nooit te ver om de fiets te pakken…

als je maar een goeie fiets pakt…

Yup

Die staal/kunststof band van de 5610 past er op

1 like

als hij in juni 2016 begonnen was met fietsen was hij er nu mischien inderdaad geweest. :slight_smile:

2 likes