GEVONDEN! Getwijfel om niks(denk ik)

Ah OK, niet doen dan. :sweat_smile:
Het blijft uiteraard een kwestie van smaak.

B.

A lijkt me geinig maar een beetje overkill tenzij je alleen maar extreme dingen gaat doen. dan is B veelzijdiger en stijlvoller.

1 like

Even voor de beeldvorming, ga je op een survivalvakantie (is dat Ć¼berhaubt mogelijk?:wink:) of gewoon terrasje, strand, beetje rondkijken? In het laatste geval is een G-shock natuurlijk leuk maar niet echt nodig. Dan gewoon een automaatje. Als het toch wat sportiever wordt, kun je ook bijvoorbeeld zoiets doen.

BFK; lekker robuust. Maar niet met dat ā€˜Hummerā€™-uiterlijk.:slight_smile:

3 likes

Ik zie hetā€¦ hier dan de 5000 serie.

284 dollar + 25% invoerrechten en btw

Dat wordt een dure grap

Als het ā€˜reizenā€™ van de topic starter daar uit zou bestaan nam ie wel een klokje uit zā€™n huidige verzameling mee denk ik :wink:

Reizend op het dak van de cabine van een aftands busje door de bergen van Laos is toch relaxter met een G-Shock om de pols vond ik altijd.

Ik ken TS verder niet, maar ik ga daar toch niet automatisch (no pun :wink:) vanuit. WIS zijn de grootste aanstellers van de wereld en denken dat je voor alle honderd activiteiten op een dag minstens honderd verschillende horloges nodig hebt. Zo doe ik de afwas het liefst met een duiker om. En ik heb nog wel een vaatwasser!:stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

True

Haha grandioos :joy:

1 like

Is ook super belangrijk natuurlijk, wat een ander van je denkt als je op een terras zit te eten terwijl je op vakantie bent.

3 likes

@tourbillonincab Ja de goedkoopste die ik gevonden had was deze http://www.ebay.co.uk/itm/Casio-G-Shock-GW-5000-1JF-Multi-Band-6-Japan-Model-UK-TAX-FREE-CS070X-/401120365987?hash=item5d64a30da3:g:HG0AAOSwcL5XNYXY Scheelt invoerrechten maar komt alsnog op 275 Euro uit.

@TagEd en @anon50762135EV Het reizen gaat richting het oosten, en wil niet bang hoeven zijn voor een krasje of een druppeltje water. Het wordt inderdaad voornamelijk backpacken. Wat betreft functies zou het ook een f91 kunnen zijn maarja heā€¦

En aansteller? 100% !, anders koos ik zelf wel ipv dit topic aan te maken haha :joy:

3 likes

Welk oosten? Het verre?

Gelderland, Overijsselā€¦ :wink:

6 likes

te ver om de fiets te pakken.

2 likes

Oost Europa of Aziƫ?

Aziƫ. :slight_smile: Ben van plan om in Iran te beginnen en vanuit daar naar bekendere backpack bestemmingen te gaan. Maar zit nog in vroege planning fase dus nog niks staat vast

1 like

Oeh mooie keuze.

Is het geen optie om in Teheran te gaan shoppen?

2 likes

Niet twijfelen, 5000 is wat je wil!

Wat Candide zegt. Ik ben zelf zeer tevreden met mijn 5600 als reisklok. Zelfs zo tevreden dat ik hem stiekem in een gewoon weekend draag wanneer ik niet op reis ben.

p.s. ik vond hem hier inderdaad via een gezocht topic voor een nette prijs van een vriendelijk medeforumlid.

Ik zou de 5610 doen. Net zo goed en alle voordelen die Candide beschrijft. Als je twijfelt over de band, dan kan je adapters eropzetten (te koop bv via military watch resource) en dan past er een 24 mm Zulu doorheen, robuust en comfortabel!

Succes