Glycine Airman 18 "Purist"

Heel heel gaaf dit model. Veel plezier ermee.

1 like

Hoppa, mooie aanwinst en schitterende foto’s weer!!

Veel draagplezier.

1 like

Hmmmmm, 24-uurs en de (plaats van de) onderste kroon zijn niet zo “mijn ding” maar de bezel, de 39 mm. en die fantastische, naar donkerblauwe verlopende, plaat wel!

Die foto’s zijn gewoon jaloersmakend mooi en goed, vooral die close-up van de kronen.

Grt. Marco

1 like

Leuk om te lezen! Mooi verhaal en dito foto’s!
Gr.Wander

1 like

Knap review, opgeleukt met leuke foto’s.

Vraagje, de foto 170428, is dat onder water of gewoon op land genomen?
Het lijkt net of je het klokje in de boilerroom van een gezonken schip hebt geplaatst, zeer knap.

1 like

Mijn beste,

Prachtig!!
Een plausibel verhaal, zowel in woord als in beeld, van een horloge-passionist ‘pur sang’!!
Veel plezier ermee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Complimenten met uw keuze.

en de foto’s kunnen zo in een fotografie blad.

Ik ben nog niet zo lang bezig met horloges. maar die Glycine met 24uurs wijzerblad stond ook bij mij al meteen hoog op mijn wishlist. Maar ik ben een beetje meer gek op vintage. Ik zal af en toe even weer terug gaan en de schitterende foto’s bekijken. Veel draag plezier en maak af en toe weer een nieuwe foto als Up :wink:

Bedankt voor de leuke reacties👍🏻

Haha, ik heb de foto in een tuincentrum genomen, wat je ziet is een of andere ronde bak, ik denk een soort vuurkorf. Met de iPhone maar wel verder bewerkt op de pc.

1 like

Het is allemaal al gezegd, maar foto’s en review zijn idd om van te genieten! :thumbsup:

1 like

deze kan me wel bekoren. komt waarschijnlijk door de prachtige foto’s. Top :+1:

1 like

Gave circular graining ook op de bezel! De groeven ljken net iets dieper te zijn, wat ik erg mooi vindt. Veel plezier ermee!

Belachelijk goede foto’s weer hoor! :clap:
Nu nog even een mooi @malus65 logo ontwerpen om als watermerk te gebruiken want zo die kale witte letters kan natuurlijk echt niet :wink:

Edit: En aan hun eigen site te zien kunnen ze dit soort foto’s zelf ook nog wel gebruiken. Zelfs in die “sfeer” video gebruiken ze enorm saaie foto’s tussendoor.

2 likes

Wat een tof horloge! Hebben ze al gebeld van Glycine of ze je foto’s mogen kopen voor in de brochure?

2 likes

2 likes

Prachtige klok en geweldige foto’s.

1 like

Tijdens mijn zoektocht naar mijn Bell & Ross ben ik toch een beetje gaan twijfelen. Ik wil graag een toffe pilotenklok die tijdloos is. De Bell & Ross is wellicht toch een horloge waar ik op een gegeven moment op uitgekeken raak.

Ik heb ook al heel lang een Glycine Airmax Purist op het oog, mede ook vanwege de 24-uurs aanduiding.
Benson Trade verkoopt er 1. Nu vraag ik mij af of € 1.475,00 een redelijke prijs is of dat het loont even verder te zoeken?

https://bensontrade.nl/horloges/glycine/glycine-airman-dc-4-vintage-gl0072-purist

Kijk ook even op eBay bij Glycine direct, zelf goede ervaringen mee. Wel op laagste prijs sorteren sommige horloges staan er met verschillende prijzen op de site. Weet niet waarom dat zo is maar zoals gezegd ben ik een tevreden klant met mijn Airman GL0066.

Prachtig horloge!

@Selie dit lijkt me best duur toch? Dit lijkt volgens mij erg op jouw uitvoering en die was heel wat goedkoper.