Gratis verkrijgbaar; een Casio AE1200WH.

Credits voor dit soort topics horen m.i. thuis bij de originele initiator @Ergo

Volgens de bijsluiter kunnen dit de bijwerkingen zijn.

image

4 likes

Jammer Da_Watcher. :wink: Niet dat ik op je parade wil regenen maar dan weet je het maar snel. :slight_smile:

1 like

:joy:
Dacht je dat ik serieus was en dacht de eerste te zijn?

Euh… ja.

Ik dacht je echt een dienst te bewijzen door je vreugdevolle anticipatie snel af te breken.

Je had me.

:joy:

1 like

Ahw

Zo lief (heb er wel even “te” tussen gezet, wederzijdse dienst)

Klinkt minder lief maar de intentie is wel weer lief :+1:

Maar ik waardeer het wel:

1 like

Ik weet niet wat dit betekent. :thinking: :grin:

Haha ik nu ook. :stuck_out_tongue: Bedankt voor de wederdienst. :grin:

1 like

Ahw staat voor Amsterdam hublot watchlovers

1 like

Ik kwam niet verder dan eventueel “als het ware”. Haha hij ontgaat me even. :stuck_out_tongue:

Wil je dat ik mijn Hublot ook gratis aanbied hier? Dan kun je lang wachten want ik moet er eerst eentje opsnorren dan.

1 like

Als er een liefhebber voor is mag het :slight_smile:

Maar na googlen bedoel ik waarschijnlijk aww. Van aww, zo lief. Of over de grens, aww so cute.

Gewoon een gebbetje

30 december 2018, inmiddels 5 horloges verder, echter nog geen digitale.

2 likes

Ah, ik vat hem. :+1: :relaxed:

2 likes

Prachtige actie! Hulde!

1 like

Dat was ik :grin:
Met als gevolg dit als resultaat:

Daarna een leren strap super strak op maat gemaakt:


Maar die sneed ik tijdens het "bijsnijden " aan gort.
Vervolgens heb ik het geprobeerd met 2 rubber straps maar die pasten niet lekker.
Horloge ligt nu kansloos in de kast omdat het spuitwerk niet naar m’n zin is. Best netjes, maar het is het nèt niet :smirk:

3 likes

Ik denk dat ik precies begrijp wat je bedoelt. Het is bijna helemaal gelukt om er een bead-blasted aluminiumuiterlijk aan te geven, maar hij neigt toch net naar zo’n spuitplastic Kinder Surprise-speeltje. Puik project echter! :+1: Kun je de laklaag niet lichtjes polijsten proberen?

2 likes

Daar had ik ook al aan zitten denken maar het is de moeite niet waard denk ik. Hij is ook te afwijkend van kleur om op de originele band te dragen.
Denk dat ik hem maar als werkhorloge ga gebruiken of anders aan iemand weg geef.

1 like

Cynisme op dit forum? Ik bedoel, kom op, ik heb al veel raarder dingen gelezen van de leden hier.

Maar goed, dat was mijn tweede gedachte: Deze man wil echt een Casio hebben. Dan moet je nog steeds een andere psycholoog zoeken, want iedereen weet dat een Casio er zo uit hoort te zien:

1523314441

2 likes

I disagree. Een casio hoort er ZO uit te zien:

Casio-Calculator-DM-1400B

4 likes

Ik loot graag mee :yum: Back to the 80ties !

1 like

Ja, kom maar op met die Casio.
60e5af0969_1457528582_En-hebben-we-niet-allemaal-eens-een-potje-gestift
Om de pols van mijn zoon.

Hij WORDT het recentste lid, want als hij hem wint zorg ik dat hij lid wordt.
Ik heb hem sowieso al aangestoken met het horloge virus, dit is dus een mooie stap om hem lid te maken!!!
f03bfbd79d_1457530507_En-we-willen-de-Duitse-soldaten-Wolfgang-en-Gunther-weer-eens-zien-eten

Super leuk topic en ik hoop op veel aanmeldingen en reacties :+1:t3::grin::beers:

3 likes