Hands-on: Marine Nationale straps

Ok, dan is het een kleine aanvulling op je mooie reviews :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nageur? Van oud opgedroogd bloed, zweet en tranen?

…of van het Franse ‘nager’, zwemmen.

2 likes

:rofl:

1 like

Ik heb t niet bedacht heren, don’t shoot the messenger! :laughing:

1 like

Ik geloof dat Bell&Ross ook in zee is gegaan met Erika om haar banden op hun horloges te verkopen.
Wel met aangepast logo op het gespje.

https://timeandtidewatches.com/erikas-originals-straps/

https://www.bellross.com/accessories/straps/vintage-straps/elastic-band-black-br-v2

Daar kost die dan wel 100 euro

Die van de Watch Steward vind ik wel cool. Mocht je je review exemplaar ooit willen verkopen, geef maar een seintje!

Buiten dat een van best leesbare en humoristische topics van de afgelopen jaren. Hulde!

3 likes

Thanks! De WS is al verkocht ondertussen :sweat_smile:

1 like

Dankzij dit onvolprezen topic de gok gewaagd om the watch steward straps te proberen. Niet de verzakte bal versie maar de gesloten-springbar-fail-safe-loop versie. Net vers op de Uemura duiker. Eerste indruk. Stugger dan Erika’s, en de hardware is wat krap. Voordeel, hardware schuift niet makkelijk op de strap, nadeel is dat voelt als een rasp als je hardware probeert te stellen.

7 likes

Gvd, ga ik toch weer €75 uitgeven aan de jarretelletjes van Erika. Dank @Zulu :joy:

4 likes

field test: de haak van watch steward is stuk korter dan bij de Erika’s. Hierdoor heb je meer kans dat het losschiet. Is mij in ieder geval gelukt.

2 likes

Lekker hoor. Ik ook weer 130 ekkies. Genoeg mafklappers die haar bandjes blijven kopen, zo blijkt :smile:

2 likes

Heren… plaatjes, willen wij zien. Plaatjes!

Ik heb geen plaatje van een Original Sand en een Original Black. Die zien jullie wel verschijnen in een hands-on ofzo.

Dat is mij nog niet gebeurd, na in het begin wat wennen draagt deze toch wel erg prettig.
En als het los zou schieten valt het horloge gelukkig niet zomaar van de pols.

Iemand een idee hoe lang zo’n MN strap erover doet om op te drogen als ik er zometeen weer de Egeïsche zee mee in duik?

Max een uurtje

1 like

Echt geniaal deze review. Zojuist een Steward strap besteld :raised_hands:t2:

1 like

Dank, en fijn dat m’n verhaal heeft kunnen bijdragen in je besluit :grinning_face_with_smiling_eyes::v:

1 like