Hanse

Vandaag een heel mooi klokje voor weinig overgenomen van Hans. Gezellig gepraat over horloges, zittende in zijn auto bij het afgesproken station. Hans is als een fijne en eerlijke man overgekomen met wie het leuk zakendoen is!

Heb een watchwinder verkocht aan Hans
Perfect email contact en alles prima gegaan.
Hans is wat mij betreft een aanrader om zaken mee te doen.
Hans Bedankt.

Groet Tim

Goede en snelle deal gemaakt met Hans. Horloge overdragen en afgerekend op een parkeerplaats bij Nijkerk. Aanrader om zaken mee te doen.
Gr. Roelof

Goed contact.
Goed verpakt.
Goed verzonden.

Kortom goed zaken doen met Hans.

Net een Omega reisetui gekocht. Goede afstemming, vlotte verzending en met zorg ingepakt. Alles uitermate netjes, perfect afgehandeld!

Twee reacties van mij achter elkaar, maar daar ik nu een Omega horloge van Hans heb gekocht is een update op zijn plaats. Vandaag langs geweest, uiterst correcte en aardige verkoper. Perfecte transactie!

Mooie en aparte dresswatch opgehaald bij Hans. Kopje koffie erbij gekregen en gezellig gekletst over onze hobby. Top!

Onlangs een horloge etui verkocht aan Hans en dat was een prima ervaring :thumbsup:

Zeer vlotte en nette communicatie en snelle betaling.

Nogmaals hartelijk dank @hanse

1 like

Snelle betaling, prettige communicatie. Prima ervaring! Bedankt @hanse

Beste HF’ers,

Gisteren een horloge verkocht aan @hanse . Na leuk en enthousiast contact per PB, is hij gisteren in de auto gestapt en mijn kant uit gereden voor f2f overdracht. Zodra het horloge uit de doos was, heeft hij hem niet meer afgedaan :slight_smile: ! Verder prima afgehandeld, betaling was uiteraard ook geen issue. En zo heeft een van mijn NOS horloges een weg gevonden naar een nieuwe liefhebber!
Helemaal goed, @hanse!

Cheers,
:sunglasses:
Otto

Hallo forumleden,

Vandaag voor de tweede maal een prettige deal gemaakt met @hanse . Ik wilde graag een fraaie duiker kwijt, hij ook - zo bleek :grinning: . Dus hij de mijne en ik de zijne met wat cash up van zijn kant.
Contact verliep net als vorige keer vlot en netjes. We waren er snel uit :+1: ! Kan niet anders zeggen dan dat Hans een punctuele vent is die zijn afspraken nakomt. Ditmaal heeft ook mij iets verkocht en als het horloge blijft tikken zoals het behoort te doen, dan zou ik zo weer een (ruil)deal met maken.

Thumbs up voor Hans!
Otto

1 like

Leuke ruil gedaan met Hans @hanse, lekker over horloges gepraat en een lekker bakje koffie gehad. Hans is een topper! :+1:

1 like

Een ruil gesloten met Hans.
Fijne communicatie, snelle en goed deal.
Hij is betrouwbaar :+1: Bedankt @hanse en veel plezier mee.

1 like

Vandaag een mooie NA bij @hanse opgehaald.
Zeer prettige ervaring gehad met deze HFer :+1:
Hans vond t prettiger om de overdracht bij afhaling te doen dan onpersoonlijk via de post… daar is wat van te zeggen. Het horloge was irl ook super netjes, dus huiswaards gekeerd met de NA :+1:.
Tnx Hans , leuke vlotte ontmoeting :+1::smiley:

1 like

Zojuist mij horloge verkocht aan Hans @hanse

Ergens in het midden afgesproken om de reistijd wat te verkorten.
Ruim op tijd aanwezig en op ons gemak de deal gesloten.
Bedankt Hans!

1 like

Hans, op dit forum bekend als @hanse, is een betrouwbare man. In alle rust bij hem thuis het horloge overgenomen en alles was zoals het stond beschreven. Hans: het ga je goed, ook qua gezondheid!

1 like

Vandaag een prachtige Seamaster chronometer gekocht bij Hanse. Het Horloge kwam exact overeen met de beschrijving en al mijn vragen werden snel beantwoord.
Dit is nu het vijfde horloge dat ik bij hem heb gekocht en alle horloges lopen nog steeds naar behoren. Ook zijn tip voor een goede horlogemaker heeft me erg geholpen.(R. Sonders)

Eergisteren (dinsdag 26 juli) bij Hans een Omega opgehaald die ik al langere tijd zocht. Vooraf mailcontact gehad over het horloge of hij van plan was zijn Omega wilde verkopen, dit bleek helaas niet het geval te zijn. Paar weken later alsnog een mailtje dat mocht ik nog interesse hebben ik het horloge nu wel over kon nemen. Na enig beraad toch besloten het horloge te kopen.

Afgelopen dinsdag dus bij Hans langsgeweest en ik werd daar hartelijk ontvangen. Hij wist alles goed te vertellen en ik mocht het horloge van onder en van boven bekijken, passen en voelen. Alles klopte verder zoals hij vooraf in de mail al had omschreven dus direct tot koop overgegaan.

Hans, nogmaals bedankt!

Vandaag 2 horloges gekocht bij Hans.
Erg prettige ontvangst met lekkere koffie.
Een leuk gesprek gehad en foto’s bekeken van zijn verzameling tot dusver.

De 2 horloges beide in perfecte staat zoals beschreven.
Hans leuk je ontmoet te hebben en succes met je toekomstige doel.

Vanavond een hele prettige overdracht bij Hans @hanse thuis gehad. Fijne kerel, passie voor horloges en oei oei oei wat een schitterende Omega Speedmaster met blauwe dial had je om :heart_eyes:
Tot een volgende keer! Groetjes van je naamgenoot

1 like