Held by customs

Wachten

Nee niet wachten. Je moet contactnopnemen met postNL.

Nog langer wachten en ze sturen het terug.

Quarantaine vermoedelijk

Ja dat is het nu net wachten duurt lang :slight_smile:

Wat verwacht je dat die voor je kunnen doen?
Inklaring gebeurt volgens mij niet door PostNL

Heb ik daar geen track trace van PostNL voor nodig? Heb nu alleen een track trace van Singapore post.

Klopt de opgegeven waarde?

Ik heb datzelfde ook met een horloge uit SG gehad; week ofzo van de radar, ineens was het er, niets hoeven te betalen. Alles wel eerlijk opgegeven overigens.

Echt morgen bellen. Daar word je wijzer van. Ze willen bewijs van je zien wat je betaald hebt.

Om de kosten te bepalen

TS heeft geen bericht van aankomst gehad. Dit formulier pas invullen als het nodig is.

Van de pagina die jij linkt: “Meestal is er genoeg informatie en hoef je niets te doen.“

//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

4 likes

Ik had ook geen formulier ontvangen.

Geloof me nou maar topic starter.

Klopt nog nergens wat van gehoord verder. Wat betreft de waarde geen idee of het er correct op staat. Als ik wel bewijs moet aanleveren dan prima heb een order bevestiging waar de waarde in is vermeld.

Kijk aan dat werkt. Ligt sinds gisteren bij de Primera. Super bedankt voor het antwoord.

4 likes

En opgelost :+1:

1 like

Kanjer, die @Warroo.:+1:

2 likes

:joy: easy dus.

1 like

Top! Dat wordt dus morgen even een NA delen. Nu al zin in om m’n nieuwe aanwinst te halen. Bedankt voor alle reacties :+1:

3 likes

Uiteindelijk wel ja eerste keer dat ik iets buiten Europa bestel en ik werd met wat Google werk nog niet veel wijzer. Dus ook nog iets nieuws geleerd vandaag :slight_smile:

1 like