Help me out here. Ik twijfel

Zou ik niet meteen zeggen dat 34mm te klein is, maar heb je hem al gepast? Kun je er aan wennen?

1 like

Hoewel ik zelf een OP39 heb, zou ik in dit geval zeker de Omega houden. 34mm is kleinā€¦en de kleurstelling zal snel gaan vervelen denk ik

1 like

Pfff lastig sterkte met je keuze :wink:

1 like

Nee. Maar ik denk dat hij wel okƩ is qua maat. Ze hebben hem alleen niet overal in de etalage liggen.

Dat denk ik niet. Ik hou wel van groen.

1 like

Het gras lijkt altijd groener aan de andere kant van de rivier, maar dat valt meestal tegen.
Als dit nu geen gepast spreekwoord is, weet ik het ook niet meer :slight_smile:

Dat denk ik ook. Er is toch een forumlid met een olive green? Misschien kun je daar eens langs gaan. :slight_smile:

*edit

2 likes

Mijn kleinste horloge is een vintage Tissot van 34 mm terwijl mijn polsomtrek 195 mm is. Ik stoor me er niet aan. Als je hem mooi vind moet je hem kopen. Ik heb gelukkig nooit zulk soort problemen. Doe nooit een horloge weg en koop pas een ander als ik daar het geld voor heb.
Overigens staat er ook een Seiko Alpinist te koop op het forum. Als het om de kleur gaat, komt redelijk overeen. En je hoeft dan waarschijnlijk je Omega niet te verkopen,

2 likes

Toch ben je geen groentje. En je ergert je zelden groen en geelšŸ˜

1 like

:point_up_2:

2 likes

Horloges nooit weg doen als je ze moeilijk terug kan kopen

2 likes

Dat is echt gewoon een mening.:exploding_head: Ik stik van de horloges van 33/34mm en heb nog nooit het gevoel gehad een ā€˜damesmaatā€™ horloge om te hebben.:flushed::crazy_face:

Over die OP; een wonderlijk horloge met die wijzerplaat, maar wel apart. Meestal zeggen ze, bij twijfel niet inhalen, maar ik ben nu meer geneigd om mee te gaan met wat eerder is geschreven: Beter spijt te hebben van wat je hebt gedaan dan gelaten.

Veel geluk met de overweging!

3 likes

Ik heb al een alpinist :wink:

Edit: dit ga ik inderdaad thuis niet uit kunnen leggen.

2 likes

Ik heb een 16,5MM pols en zowel 34 als 36 en 39MM gepast/gedragen.

Op een 17,5CM pols is 34MM echt te klein :roll_eyes:
Ga voor een DJ of een 36 O.P

Er zijn zelfs 36MM DJā€™s met groene dialā€¦

2 likes

Is blijkbaar heel subjectief. :slight_smile:

3 likes

Ik zou echt de oude dame houden. Los van de fantastische kleurstelling van de Rolex is de 34 mm aan de kleine kant. Daarnaast vind ik persoonlijk de Omega tijdloos. Overigens beter spijt van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan. Common senseā€¦ Lekker de Omega houden. Vlinders gaan wel weer over :slight_smile:

1 like

Rolex van 36mm op een harige niet te smalle mannenpols is toch een beetje als de wandelende midlife crises die een opgedirkte glamourpoes heeft opgepikt en zegt ā€œkijk mij nou eens aantrekkelijk zijn op mijn ouwe dagā€.
En jaā€¦ de Rolex is er voor de looks, niet voor de brains.
De Omega is een tijdloze klassiekerā€¦ Zoiets dat niet schreeuwt ā€œkijk mij nou eens mooi zitten wezenā€, maar het stiekem wel is en blijft.
Maar goedā€¦ je kunt altijd je armen, polsen en handen scheren/waxen en koket met het Rolexje gaan rondlopen hoor :wink:

5 likes

Als de liefde met de Omega echt over is, dan is je keuze snel gemaakt. Zo niet, zul je er altijd spijt van krijgen. Een Rolex is te koop, geschiedenis en herinneringen kun je niet terughalen.

5 likes

Hier eentje waar ik weleens naar kijk:

Klein? Ja. Te klein? Echt niet. Genoeg wristpresence.

6 likes

36mm ???

Gepoetste glimmende aerodynamische schedel in de cabrio, dat is toch redelijk bold voor een baldy :grin:

1 like