Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

Dank allemaal voor de reacties. De knoop doorgehakt hij gaat terug. Ontzettend balen, maar de kennis dat hij niet perfect is en ik weet dat het er zit gaat tot irritatie leiden. Dat doet het nu blijkbaar al anders had ik niet de moeite genomen om naar schaap citroen te gaan en dit topic te starten…

11 likes

Beetje olie erop was het toch? Oh nee, dat was de sluiting :wink:

Terugsturen, zulke rare letters zouden niet mogen natuurlijk.

1 like

Ben ik nu de enige die het raar vindt dat dit door een kwaliteitscontrole bij Tudor komt?
Ik snap dat het geen Rolex is maar het is ook geen goedkoop dingetje, toch?

7 likes

Verstandig besluit :grin: :+1:
Je blijft je er toch aan irriteren als je het weet …

1 like

T blijft mensenwerk … :innocent:

1 like

Er was toch paniek in de keet?!

1 like

Die wijzerplaat is toch gewoon machine werk? dat word fotografisch gecheckt als het goed is

1 like

Ken beuren! Inderdaad op laten sturen naar Tudor. Komt helemaal goed, zonder krassen etc… en in die 6 weken amuseer je je echt wel met de rest van je prachtige collectie toch? :ok_hand:

Gaat de Breitling er al uit? :rofl:

1 like

Zoveel moeite kost dit je normaal niet :wink:.
Ook ik zal hem terugsturen. Bij dit prijspunt mag je zowel een goede afwerking als aftersales verwachten, dus ook een net horloge bij ontvangst na reparatie.
Succes!

2 likes

Ken beuren???
Een schande vind ik het!

5 likes

Ik was ook zeker terug gegaan met zo’n duur horloge.

2 likes

Dat mag jij vinden. Jij vind vast ook dat mensen geen fouten mogen maken? Jaja, ik weet het… Q-controle want kost duur, reputatie etc. etc. maar ook dan gaat het wel eens fout hè. Heb 't ook wel bij Rolex gezien. Het grappige is, als die (Rolex) een foutje vertonen gaat de hype-industrie ervoor zorgen dat je geld gaat toekrijgen doordat er een foutje zichtbaar is. Lollig toch? C’est la vie enne ja, ken dus beuren! :sunglasses:

3 likes

Bij handwerk zou dit niet gek zijn, maar dat is hier niet ter sprake denk ik

3 likes

Hij is in iedergeval net verstuurd. We wachten het af…

Dit mag niet voorkomen bij een horloge in deze prijsklasse, simple and plain. Goed dat je besloten hebt hem te laten opsturen. Nu zes weken bikkelen met andere horloges uit je collectie. Komt vast goed! :slight_smile: :+1:

3 likes

Gewoon kapot gooien tegen de muur en een Rolex kopen

23 likes

Hmmm lees toch steeds vaker dat de QC van Tudor niet helemaal oke is.

Goed aan gedaan om 'm terug te sturen!

1 like

Ik heb mijn Ranger vorig jaar in de zomer opgestuurd omdat de kroon slipte bij het opwinden. Het heeft 8 weken geduurd (zomerverlof zorgde dat het lang duurde), maar hij is perfect teruggekomen, zonder krassen of wat dan ook. Ze weten wel wat ze doen daar bij Tudor, dus ik verwacht geen problemen. Anders zou je telkens bij een service schrik moeten hebben dat ze je horloge mishandelen, dat kan niet de bedoeling zijn.

Opsturen dus! Spijtig dat het zo moet gaan, maar voor die prijs moet het in orde zijn imho. Bij mijn beide Tudors zijn de wijzerplaten perfect :slight_smile:

4 likes

Ja ook ik had 'm zeker terug gestuurd. Hoop dat je je Tudor weer snel en netjes retour krijgt.

1 like

Terugsturen, zoiets hoort gewoon niet. Dat je 'm bekrast terug krijgt geloof ik niet zo in, anders zou het toch snel gedaan zijn met de reputatie van Tudor.

1 like