Mooi ding! Mag ik vragen wat de schade was? Zie nogal verschillende prijzen voorbij komen voor die Glletjes…
Ik vind de SKXA35 wel erg gaaf! Zeker naast de oranje 011. Die laatste is nog wel te vinden maar die gele ben ik nog nooit tegengekomen… Volgens mij was het ook een America-only model, dus daarbuiten ook niet officieel uitgekomen.
Succes met zoeken! Laat maar weten als je er 2 tegenkomt dan haak ik in.
Nou, er staan zat 2dehandjes op ebay voor ‘leuke‘ bedragen. Maar geen enkele nieuwe.
Haha ja hele leuke bedragen, voor de verkoper. 900 pietermannen. Dat is het mij niet waard.
4 jaar geleden moest iemand hier op het forum een aantal keer uppen om z’n A35 voor 180 euro te slijten.
Naar het schijnt moet ik deze gelezen hebben. Boekverslag word verwacht voor 30 juni op het bureau van de juf.
You’re goddamn right. Thai limited SKX. Het is een SKX, geen Zimbe.
Ah!
Die zijn eh… oranje en eh een soort bordeaux rood bruin?
en
Summer is coming
The influence game is strong!!
Mooie bandjes man!!
Hahah dat is het zeker. Bij deze bandjes weet ik wat ik koop qua kwaliteit.
Bij die van Curated Wrist was het niet zo en viel het vies tegen
Nice! Waar komen ze vandaan?
Gaaf hoor, ik voelde me al aardig rebels door naar een lichtgrijze strap te kijken voor m’n Champagne Grand Seiko, maar nu… Take my money b°tches!!!
Bordeauxrood staat best gaaf bij een champagne plaat. Foto van mijn ex op Molequin
Ik zou hem lekker laten liggen eerlijk gezegd. Weinig informatief.
Ik hoop op mooie verhalen. Passie van liefhebbers die van het blad spat. We zien wel…
Zeker/best aardig hoor. Geniet ervan!
Dank u. Zal wel lukken in het komende verlof.