Het Grote Incoming topic (deel 3)

Mooi ding! Mag ik vragen wat de schade was? Zie nogal verschillende prijzen voorbij komen voor die Glletjes…

1 like

Ik vind de SKXA35 wel erg gaaf! Zeker naast de oranje 011. Die laatste is nog wel te vinden maar die gele ben ik nog nooit tegengekomen… Volgens mij was het ook een America-only model, dus daarbuiten ook niet officieel uitgekomen.

Succes met zoeken! :crazy_face: Laat maar weten als je er 2 tegenkomt dan haak ik in. :rofl:

4 likes

Nou, er staan zat 2dehandjes op ebay voor ‘leuke‘ bedragen. Maar geen enkele nieuwe.

Haha ja hele leuke bedragen, voor de verkoper. 900 pietermannen. Dat is het mij niet waard. :wink:

4 jaar geleden moest iemand hier op het forum een aantal keer uppen om z’n A35 voor 180 euro te slijten. :sweat_smile:

1 like

Naar het schijnt moet ik deze gelezen hebben. Boekverslag word verwacht voor 30 juni op het bureau van de juf.

4 likes

You’re goddamn right. Thai limited SKX. Het is een SKX, geen Zimbe.

2 likes

Bruhhh, reageer dan even op @MechanicalFreak

Toch bedankt! Denk ik.

1 like

Weer twee bandjes incoming:

6 likes

Ah!

Die zijn eh… oranje en eh een soort bordeaux rood bruin?

en

Summer is coming :sunny:

1 like

The influence game is strong!!

Mooie bandjes man!!

2 likes

Hahah dat is het zeker. Bij deze bandjes weet ik wat ik koop qua kwaliteit.
Bij die van Curated Wrist was het niet zo en viel het vies tegen :smile:

1 like

Nice! Waar komen ze vandaan?

1 like

Deze komen via Veblenist.

1 like

Gaaf hoor, ik voelde me al aardig rebels door naar een lichtgrijze strap te kijken voor m’n Champagne Grand Seiko, maar nu… :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: Take my money b°tches!!!

1 like

Bordeauxrood staat best gaaf bij een champagne plaat. Foto van mijn ex op Molequin :point_down:

2 likes

Ik zou hem lekker laten liggen eerlijk gezegd. Weinig informatief.

1 like

Ik hoop op mooie verhalen. Passie van liefhebbers die van het blad spat. We zien wel…

1 like

Zeker/best aardig hoor. Geniet ervan!

1 like

Dank u. Zal wel lukken in het komende verlof.:+1:

1 like