Het Grote Incoming topic (deel 3)

Cool ding!

1 like

Moet de mijne ook weer ns uit het stof trekken.
Mooie dingen zijn het.

1 like

Dank je wel!! Heel blij met deze aankoop🙂. Hier zijn er niet zoveel van… 25 om precies te wezen😉

1 like

Ja op de plaatjes ziet de Sarb er mooi uit. Ben benieuwd hoe hij in het echt bevalt.

Yep, nog niet eens in het echt gezien, maar volgens mij kan dit alleen maar goed gaan!
squalematic_60_atmos_blue_1568108381_326bc929_progressive

17 likes

'Ns kijken of 't waar is wat ze zeggen van die Molequinbandjes…

15 likes

Had deze nog niet eerder gezien. Wellicht vreselijk irl maar wie weet. De Port Hole als bescherming voor de 22krt gouden bezel met raised numerals is wel apart.

Van mijn exemplaar was geen leuke foto van horloge en de scharnierende bescherming beschikbaar dus deze ter illustratie maar geleend.

Zal nog wel wat plaatsen als hij er is.

4 likes

Heel gaaf, inderdaad. Als hij iets kleiner was geweest zouden ze hier een boel van verkocht hebben denk ik.

2 likes

Deze in 40mm zou echt zo cool zijn.

1 like

Ja ik hoop dat ik hem kan hebben. Maar redelijk korte lug to lug. Wel lekker dik. Mag ook best bij een zomerknaller/duikhorloge.

1 like

Eens.

1 like

Heel cool ding inderdaad!
En voor mij geld ook: erg leuk zomer horloge als hij wat kleiner was geweest.

Voor mij deze ook wel dikke klatsert incomming:

Credits foto (en horloge :grimacing:) @septentrio

15 likes

Ook een mooie klassieker. En die indices zijn om van te smullen.

1 like

Inderdaad heel fraai!
Zo cool dat de wijzers er onderdoor lopen.

1 like

Ik denk het ook

Haha, ja

2 likes

Oeh ja! Gave kleuren, gave kastvorm en zo’n beetje de kleinst vallende 44mm kast die ik ken!
Wel stevige prijzen voor een made in China kast en een simpele eta.

1 like

Dat is nog nooit bewezen toch. Een of andere blaaskaak op YouTube heeft dat ooit geroepen.

1 like

Oehh die heb ik ook ooit 1 dag gehad. Wat een joekel zeg! Vond hem veel te groot/dik.

Hoop dat hij jou beter bevalt.

2 likes

Nee… ik weet wie de kastenfabrikant is :grin:

Men roept dat over de 1545 modellen van Gnomon, maar werkelijk nergens is keihard bewijs.

Enlighten me, please.

1 like