Het Grote Incoming topic (deel 3)

Eigenlijk moest ik zeggen ik WIST wie, had een aantal jaar geleden contact met een Chinees wiens vorige werkgever die kastjes maakte.
Ongetwijfeld een bedrijf dat een prozaïsche Engelse naam die geenszins met de Chinese bedrijfsnaam overeenkomt als “Glorious Shine Dragon Company”

Laat je overigens niet van de wijs brengen, je kunt bij een goede Chinese kastenboer de kwaliteit en finishing op TOP niveau krijgen zolang je maar betaalt en aantallen afneemt.

Ook Longines kastjes komen deels uit China.

1 like

Oh nee ik laat me alleen van de wijs brengen door feiten. Dat is nou net wat er mist op alle draadjes op WUS, TZ, Montres etc. over dit onderwerp.

Maar dit is meer voor het Squale draadje. :smile:

2 likes

Interessante discussie.

Ik zal hem eens grondig inspecteren als ik hem ontvang.

Da’s snelle handel :sweat_smile:
Gefeliciteerd :+1:

1 like

Je zult een perfect afgewerkte kast zien! Super zomerklatser!

1 like

Heb er ook één op het oog, benieuwd naar je bevindingen :wink:

Thanks!
Ben er erg blij mee. Deze stond al een tijdje op het verlanglijstje. Vooral de variant met de blauwe plaat icm de reguliere lugs (niet geïntegreerde band)

1 like

Wacht nog effe met kopen. Misschien kan je mijne overnemen binnenkort :wink:

Heb zelf die bruin suède op het oog van Molequin, maar ben benieuwd naar de kwaliteit :wink:

1 like

Is volgens mij ook ongeveer de meest gewilde variant.
Die met geïntegreerde stalen band valt op veel polsen wat raar door de hoge aansluiting van de band op de kast.

1 like

Wat andere bandjes binnen gekregen. Eens kijken of dit wat is:

6 likes

Wat moet dat heerlijk zijn als je nato’s en zo kunt dragen. Dat geeft veel mogelijkheden voor een schappelijke prijs.

Na 2 uur had ik er helemaal genoeg van. Dus ben ik veroordeeld tot staal, titanium en leer. Rubber ga ik binnenkort proberen.

Overigens vind ik de groene het mooist ivm jouw horloge.

2 likes

Ik draag wel NATO’s, maar niet op alle horloges en alle soorten NATOs. Ze moeten wel een beetje comfortabel zitten en de horloges moeten niet te hoog komen te liggen.
Dit zijn trouwens single pass NATO’s.

Ik moest er even aan wennen maar vind het, onder de juiste omstandigheden, wel lekker om te dragen eigenlijk :slight_smile:

Ik neig ook met een lichte voorkeur naar de groene :slight_smile:

1 like

Deze Eagle 7

7 likes

En binnen, wat een ontzettend mooi horloge is toch ook.:heart_eyes:

13 likes

Mijn eerste Rus: een Vostok Zissou!
Via het blauwe deel…

6 likes

@koekoek
De 6119 is vandaag aangekomen in Nederland. 3 Juni verzonden. Lijkt mee te vallen de vertraging.

1 like

Spannend…:grinning:

Die tweede staat erg goed :+1::smile: voor groen vind ik persoonlijk een wat ruwere nato mooi :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi bandje, is dat leer of rubber?