Het Grote "Precista Inkoopactie NA-topic"

Ik mag hier vandaag aftrappen want niemand behalve mij heeft hem nog :joy:

Hij zit op een waterproof RIOS ballistic nylon en die glimt je tegemoet, zonnebril op allemaal :sunglasses:
Maar op zich wel koel. Denk dat er een khaki of zwart nylon bandje bij komt; hiermee kun je naar hartelust afwisselen.

De afwerking is op het niveau van de Squale 1521 en ik kan het weten, want die komt meerdere malen terug op mijn beruchte flipperlijst. Eigenlijk lijkt hij qua look & feel wel veel op de 1521. Matgrijze kast met drilled lugholes, dat is makkelijk straps wisselen. Zeer goede lume. En omdat er geen datum op zit is de dial goed in balans. Op foto 3 lijkt de kast veel hoger dan hij in werkelijkheid is.

De maat is met 40mm perfect voor mijn pols van 20cm (@Batossai dat zegt wel iets natuurlijk, dus wie moet er vanavond uitkijken) :muscle:

Al met al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Blij mee!

53 likes

Veel plezier van uw NA Jeroen!

2 likes

Ja, echt een leuk, mooi en sportief horloge.

2 likes

Gaaf! Helaas niet meegedaan met de actie.
Ik houd het blauwe gedeelte in de gaten :sunglasses: (of een PM van 1 van de deelnemers :+1: )

2 likes

DUTCH RUDDER!!!

EDIT: tof horloge!

2 likes

Nog een paar plaatjes en dan laat ik jullie met rust. Mogen de 37 andere kopers het overpakken :+1:

11 likes

De Gordon Precista.

3 likes

“Precista G&G Edition”

2 likes

Jeroen,ziet er top uit :sunglasses:

2 likes

Mag je ook plaatjes plaatsen als je het volle £ betaald hebt, ongeveer een maand geleden?

31 likes

Gaaf horloge :ok_hand: …Maar :arrow_up:️ …Lumeshot! :yum:

2 likes

13 likes

Way :yum::+1: …Ah de secondewijzer ook lekker in de lume :ok_hand:

1 like

Ben nu bij Jeroen thuis. Hierbij een aantal foto’s. :sunglasses::ok_hand:t3:

32 likes

Nice :ok_hand::ok_hand:

3 likes

Mooi, strak horloge. Veel draagplezier.

3 likes

Mooi horloge idd! Mijn polsmaat is 17cm en het draagt erg comfortabel en totaal niet groot.

14 likes

Staat top op die borealis! Hopelijk binnenkort ene uit het blauwe gedeelte vissen

4 likes

Kan niet wachten…

2 likes

Vertekent enorm weer dit hè, irl oogt hij stukken minder groot :+1::+1:

3 likes