Het grote wat staat er bovenaan je horologische wishlist (your next watch) topic

Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt. Wat staat er bovenaan je horologische wishlist? En wanneer ben je van plan deze aan te gaan schaffen? Met andere woorden wat wordt vrij wel zeker jouw volgende horloge.
Op mijn horologische verlanglijst staat momenteel bovenaan de Doxa Sub300T Sharkhunter of Caribbean. Wellicht ergens eind van dit jaar.Ik ben benieuwd wat er bij jullie bovenaan je horologische verlanglijstje staat.

imageimage

Cheers!

8 likes

Deze! :heart_eyes:

14 likes

Hele goeie keus dit :wink:

Deze beauty😍.
fb98622814e3c2dd77427fe3171bed020bbab42e_1_555x500

23 likes


Verliefd, steeds weer.

25 likes

Ruim 4500 posts…

16 likes

Deze staat er nu toch al een tijdje :grin:

5 likes

Het zijn toch gewoon twee verschillende topcis? De een is; ‘‘wat had je willen dragen’’ en de andere is; ‘‘welke zou je willen hebben’’ :wink:

2 likes

Dat is wat anders dan een daadwerkelijke realistische wishlist

3 likes

Deze:

11 likes

Na de Omega Speedmaster, die nu trots om mijn pols siert, zou ik uiteindelijk toch wel een Rolex willen hebben. Een Explorer 1 of een Datejust…

Rolex Hulk.
Deze dus :point_down:

3 likes

Deze!


(Plaatje van Insta)

10 likes

#Metoo

1 like

Heel mooi!

1 like

Ook een DOXA, maar dan in een wat minder saaie kleur. Twijfel tussen de Divingstar en de Professional.


Neig enorm naar de Divingstar, dat geel is echt geniaal. Het liefst zou ik de Poseidon variant nog ergens vandaag halen. Als er ergens een Aqua-lung Searambler of Professional voorbij komt, dan zijn dat ook goede opties trouwens.

6 likes

Een speedmaster reduced staat toch echt wel boven aan m’n wishlist, denk dat ie er over een jaar of 10 wel een keer komt ofzo.

6 likes

Explorer 1

1 like

De mijne is al bekend neem ik aan maar toch… de OQ 17000 top of the list.

3 likes

D’n deze:

:slightly_smiling_face::+1:

8 likes